Ga naar inhoud

veel problemen oa shockwave, herstellen


Aanbevolen berichten

Hallo, mijn laptop is een keer gevallen van de bank op de grond en nu zijn er wel wat stukjes van het scherm afgebroken , maar alles deed het nog. Sinds kort echter heb ik problemen met Google chroome. Er komt steeds vaker een bericht over een shockwave plugin probleem. Ook bij een chat programma gaat de camera eerst aan, daarna uit. Dan vervaagd de website en krijg ik de boodschap, dat er een probleem is, of ik online wil zoeken en dan afsluiten. Ik heb een herstel optie gedaan en dat ging niet goed. Daarna zag ik een blauwscherm. Kort erna opnieuw een herstel gedaan, zou goed moeten zijn alleen is het niet goed. Helemaal terug naar een paar weken of maanden kan niet, want die zie ik niet. Daarna geprobeerd om Firefox te gebruiken, maar na een tijdje liep die vast.

Zou het aan Windows kunnen liggen. Wat te doen

aangepast door weeternietzoveelvan
Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijk om op afstand wat van te zeggen, maar het zou me niet verbazen als er binnenin meer kapot is dan een paar stukjes van het scherm. ook gezien je opmerkingen over raar gedrag van de camera en blauwe schermen.

ik denk dat je er verstanding aan doet een technisch mannetje te raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De webcam doet het, alleen tijdens het chatten soms niet, Dan komt Chroome het probleem even laten zien, dat ik het programma moet afsluiten of online een oplossing moet zoeken en daarna sluit Chroome het programma toch af. Er komt maar 1x een blauw scherm en dat is bij herstel. Niet bij alle herstel punten. Windows start ook gewoon op daarna.

- - - Updated - - -

Overigens zie ik ook af en toe een ander letter typ, kleiner of kleinere icoontjes. ook bij Gmail een andere kleur icoon. Dan rood, andere keer blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gmailen doe je ook onder chrome?

schakel shochwave eens uit in de chrom-instellingen. (als ie daar zit, ik red het zonder shockwave...)

je kan ook overwegen om chrome even grondig te verwijderen, daarna register cleanen met ccleaner, de pc herstarten en een nieuwe chrome downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.