Ga naar inhoud

vraag over downloaden van programma's


agie

Aanbevolen berichten

:-)

Géén probleem maar een vraag.

Als ik een programma download krijg ik een venster met de keuze om het programma op

te slaan of uit te voeren.

Wat is hierin het verschil?

Neemt het het opslaan van een programma meer ruimte in ,dan het uitvoeren?

Weet iemand het antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide opties zorgen ervoor dat het bestand gedownload wordt. Het verschil zit hem er echter in dat "Uitvoeren" het bestand download naar haast niet terug te vinden plek op uw systeem en het gedownloade bestand meteen uitvoert of opent, terwijl "Opslaan" je de keuze geeft op zelf een plek te kiezen waar het op te slaan en je later nog de optie geeft om het na het downloaden te openen of uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

stel dat je online software aankoopt dan kies je in dat geval altijd voor opslaan, waarna de software standaard in de map downloads wordt opgeslagen...nadien kan je dan eventueel veiligheidshalve een kopie van de software op cd/dvd zetten.

Ook bij gratis software kies ik voor opslaan, dan kan je je gedownloade software installeren op een moment naar keuze.

Eens geïnstalleerd kan je het dan verwijderen uit de map downloads.

Opslaan geeft je ook de mogelijkheid om het gedownloade extra te scannen op malware als je dat wil.

Op die manier blijft het plaatsgebruik idem.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.