Ga naar inhoud

vraagje over Returnil


drapier

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik heb sinds kort Returnil geinstalleerd op mijn laptop en ben er heel tevreden over. Het progje maakt een virtuele partitie aan op de hd als Z: en daar kan je dan progjes downloaden en er mee experimenteren waarbij na reboot er niets meer van terug te vinden is. Heel handig, ook voor surfwerk, daar er niets naar de C: gaat. Nu vraag ik mij af als ik nu mijn C: door een van mijn gekende onhandigheden zou moeten formatteren, die virtuele partitie ook verwijderd zou worden of zou ik die partitie kunnen gebruiken als een tijdelijke backupplaats voor documenten tot ik genoeg heb om op cd te branden.

Kan iemand me daar raad over geven ? :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals u al zegt is er na een reboot niets meer op de virtuele schijf terug te vinden.

het lijkt mij dus verstandiger om gewoon een mapje aan te maken op uw bureaublad en daar alles naar toe te verslepen wat u belangrijk acht en dat eens in de zoveel tijd op een cd'tje of usb stickje zet.

als dit niet is wat u verwacht had als antwoord laat het even weten dan geven wij er meer ;)

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.