Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Windows Live Messenger 2011 in het forum Archief Andere software , en maakt deel van de Andere software categorie; Hallo iedereen, vandaag kreeg ik de melding dat ik mijn Windows Messenger moest updaten. Zo gezegd zo gedaan, ik update ...
Hallo iedereen,
vandaag kreeg ik de melding dat ik mijn Windows Messenger moest updaten.
Zo gezegd zo gedaan, ik update mijn Messenger en kan op het 'gereed' schermpje op 'sluiten' klikken en dan aan de slag gaan met Messenger.
Nu klik ik links beneden op de Windows knop en zoek zo naar Messenger om deze te openen, komt er volgend schermpje op:
Zoals gevraagd ga ik nu naar mijn logboek kijken en kom deze fout tegen:
Ook heb ik mijn oude msn al verwijdert via mijn programma's enzo, pc opnieuw opgestart en heb zelfs al een back-up geprobeerd.
Ik zou niet weten wat ik hiermee moet aanvangen, kan iemand mij alstublieft helpen?
Ik heb MSN nodig voor overleg voor school, stages, vakantiewerk,... het is dus wel van belang dat ik deze terug deftig kan gebruiken.
Alvast bedankt!
Sarah
Laatst gewijzigd door Peak; 20 juni 2012 om 13:34