Ga naar inhoud

wlan problemen


cloudffvll

Aanbevolen berichten

hallo mensen,

Ik ben nieuw hier en heb geen flauw idee waar ik dit moet posten dus post ik het maar hier. Ik heb vorige week van een vriend van mij een laptop gehad. Een Medion MD 96350.

Toen ik de laptop kreeg was hij zo traag dat ik windows opnieuw geinstaleerd heb (windows 7 starter). Het probleem is nu dat de medion laptop een soort van touch toetsen heeft voor de wlan (en voor multimedia dingen).

De wlan staat nu blijkbaar uit. Zodra ik op de touch toetsen druk om de wlan aan te zetten hoor ik wel een piepje, maar de wlan aanzetten doet hij niet.

Kan iemand mij hiermee helpen?

met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide geinstaleerd. nog steeds geen verschil. krijg een deuntje dus de knop werkt wel. wlan aan de andere kant...niet.

Als ik bij netwerk verbindingen op probleem oplossen klik geeft hij de melding dat mijn wlan uit staat en dat ik hem ergens met een knop aan moet zetten.

maarja dit gaat niet want hij doet het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.