Ga naar inhoud

youtube converter


ruud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben al twee dagen aan het zoeken achter een programma dat ik had van youtube om files die ik had op de pc staan te kunnen converteren om bijvoorbeeld op de gsm te kunnen zetten,

was iets kleins maar efficient, en kan het nu niet meer vinden.....

Bedankt al voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou ook rekening met de Forumregels:

- Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van legale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits het hier enkel gaat om een programma én niet om de download zelf, hebben we je topic heropend. Suggesties over een dergelijk conversieprogramma zijn weer mogelijk. Downloaden van YouTube is echter voor eigen verantwoordelijkheid en het aanbieden van YouTube-downloaders is ook niet toegelaten volgens onze "forumregels". Maar indien je verhaal correct is en de bestanden reeds aanwezig zijn op je PC ... kunnen we hier gewoon verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, bestanden zijn op de pc en komen zelfs niet van youtube, maar ik heb ooit programatje gehad dat van youtube was, maar vind het niet meer.

Nu om alle miserie te mijden, sluit het topic maar en verwijder het gerust, ik wil absoluut niet dat er ook maar enig probleem zou "kunnen" komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ... op basis van deze extra gegevens is er geen enkele reden om dit topic te sluiten. Mogelijk is er toch nog iemand die je opnieuw aan dit programma kan helpen ... en die kans willen we je niet ontnemen door het topic te sluiten. Mogelijk komt er geen antwoord (omdat dit nogal een erg specifieke vraag is), maar dan hebben we tenminste de mogelijkheid opengelaten om tot een oplossing te komen. En daar is PCH nu eenmaal voor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Format factory kan heel veel gebruik dit zelf om Flac naar mp3 te converteren voor info klik hier

Wel heel goed opletten bij installeren voor toolbars zeker vinkjes verwijderen!!!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.