Ga naar inhoud

AVG 8.0 probleem met e mail scanner


Aanbevolen berichten

Ik heb voor een kennis, die geen betalende e mail scanner wilde, AVG 8.0 geïnstalleerd. Als e mail programma gebruikt hij Outlook express. Dat stond al op de pc.

Ik krijg de melding dat de e mail scanner niet actief is maar weet gewoon niet hoe ik hem actief moet maken.

Voor Outlook express zou je een plug-in moeten hebben maar die kan ik nergens vinden

In de FAQ van AVG 8.0 lees ik :

 It’s important to choose the correct e-mail plug-in to install 
during the AVG 8.0 Free Edition installation process. 
It depends on your e-mail client. 
If you use an email client for sending/receiving e-mails which 
has its own plug-in available in AVG Free, please install this 
specialized plug-in in preference:
AVG MS Outlook Extension if you use Microsoft Outlook. 

Maar tijdens het installatieproces kreeg ik helemaal de kans niet plug-ins te kiezen????

Blijkbaar zitten er nogal wat mensen met dit probleem maar ik heb nog niet echt een oplossing gevonden.

Iemand zei dat AVG 8.0 veel problemen geeft en dat je beter voor Avast kiest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is raar. Ik heb zelf ook AVG 8.0 Free en outlook express (die ik echter heel weinig gebruik). Ik heb geen plugins moeten installeren en alles werkt zoals het hoort.

Alle onderdelen staan groen aangevinkt dat ze operationeel zijn.

Doe anders eens een herinstallatie van AVG.

1. AVG verwijderen

2. register opkuisen om achtergebleven sleutels te verwijderen. Hiervoor kan je CCleaner gebruiken. Als je het register niet opkuist, bestaat de kans dat het probleem blijft.

3. pc herstarten

4. AVG installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.