Ga naar inhoud

De oplossing tegen spyware


Aanbevolen berichten

Hey, Het komt vaak voor dat mensen problemen hebben met spyware,malware,trojans,enz... Wat kan je dan juist doen ??? je kan HJT toepassen maar je kan ook het volgende proberen.

Ga naar start ==> uitvoeren en tik daar srt /F

vergeet niet de spatie na de t !

je kan ook srt /F kopieren en plakken.

Het scannen van het proggie kan wel een tijdje duren.

Nutigge post vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bart,

Wat kan je dan juist doen ??? je kan HJT toepassen maar je kan ook het volgende proberen. Ga naar start ==> uitvoeren en tik daar srt /F
Dit is wel een erg riskante suggestie. Het bestand srt.exe heeft (naast een legitieme versie), immers een pak valse versies. Deze worden als spyware op je PC geplaatst en doen dus niet wat ze beloven te doen (je PC opkuisen), maar eerder het omgekeerde (je PC besmetten).

Heb je trouwens die functie srt /f al eens uitgeprobeerd ? Want voor je zo'n stelling poneert ("De oplossing tegen spyware" - zie je topictitel) zou je dat eens moeten testen. Ben benieuwd wat dat bij jou oplevert. Zou dat graag van je vernemen ? En mocht je me kunnen overtuigen - met voorbeelden - dat dit een alternatief is voor HiJackThis (?), dan had ik dat ook graag zwart-op-wit ergens kunnen lezen. En niet met een verwijzing naar het Minatica.be, want daar hebben ze ooit hetzelfde beweert in een gelijkaardige post. Jouw bericht lijkt er wel een kopie van :s

Inmiddels zou ik de mensen met problemen absoluut willen afraden om deze optie te gebruiken en toch maar gewoon voor het betrouwbare HiJackThis te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.