Ga naar inhoud

Dll. progamma's zijn niet geregistreerd!


Aanbevolen berichten

Beste Lezer

ik had een tijd geleden last van progamma's die het niet deden

en ik heb is gevraagd om die bestanden maar dat hielp niet

want ik had de bron niet meegedeeld dus ben ik gaan kijken in de pc en die dingen

en toen vond ik de bron

en de bron was dll progamma's en ik zocht een progamma om die te laten registren maar ik moest er voor betalen maar ik mocht 15gratis doen

en ik moet nog meer dan 500 DLL bestanden laten registren

dus is mijn vraag kent iemand hoe ik mijn Dll progamma's kan laten registeren maar bellangerijk ''GRATIIS!!'' of handmatig.

Dank u voor uw Aandacht:-)

ik hoop dat het word opgelost.:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed.

Krijg je foutmeldingen over dll-bestanden die verwijderd zijn en wil je deze opnieuw downloaden?

Beste Jürgen

Ik heb dll progamma's die het niet doen omdat ze niet geregistreerd zijn

en als ik ze moet dowloaden is het onbegonnenwerk want het zijn meer dan 530 Bestanden dus wil ik ze ineens registreren kan dat?

kgeef wat gegevens ;)

dit is wat fout is

Module 'C:\windows\system32\w32time.dll ' is geladen maar de aanroep nar DLLRegisterServer is mislukt met de foutcode 0X80070005

voor meer informatie kunt u online naar deze foutcode zoeken

en als ik een bestand open waar ik dit voor nodig heb krijg ik dit

ik klik op de progamma windows live messenger

C:\Windows\system32\MSACM32.dll is niet geschik voor Windows of het bevat een fout. Probeer het progamma opnieuw te installeren met behulp van oorspronkelijk installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning

En ik heb een progamma gehaald van internet die heet :Registry Booster

en die heeft meegedeeld dat ik 548 bestanden moet laten registren en ik

mocht er 15 zowiezo gratis doen en voor de rest moest ik betalen maar ik zou pas betalen als er geen andere oplossing is :)

kent u een makkelijkere manier, om die te laten registren maar bovendien ''gratis'' ?

Vriendelijk bedankt:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan alvast eens proberen om de software die de fouten veroorzaakt opnieuw te installeren. Als dat niet lukt, kan je nog altijd de dll bestanden handmatig terug plaatsen door ze te downloaden. Die programma's die je dll bestanden tegen betaling herstellen verdienen gewoon graag hun geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan alvast eens proberen om de software die de fouten veroorzaakt opnieuw te installeren. Als dat niet lukt, kan je nog altijd de dll bestanden handmatig terug plaatsen door ze te downloaden. Die programma's die je dll bestanden tegen betaling herstellen verdienen gewoon graag hun geld.

kan je mischien de web-site geven waar ik ze allemaal in een keer dowloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar voor ik ga dowloaden

is dit geschikt heb ik gevonden op de site : PC Helpforum - Downloads - RegSeeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat programma heb ik geen ervaring. Zelf raad ik telkens CC Cleaner aan om het register te kuisen.

Welk programma je ook gebruikt, let steeds op wat je doet!

Bedankt voor het geven van de progamma maaar ik heb registry mechanic gedowload maar daar moet ik voor registreren en ik meot een licentie naam en code geven kun je mischien uitleggen wat dat is ? a.u.b

dank u vriendelijk:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit je je moet registreren om fouten te herstellen is voor mij al een goeie reden om het programma terug te verwijderen.

Ik heb eens een test gedaan op een oude pc:

Registry mechanic gaf 374 fouten aan

Cc cleaner slechts 154

Bij registry Mechanic zag ik er bovendien een aantal staan die zeker niet weg moesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.