Ga naar inhoud

Geen control over een site.


Gast

Aanbevolen berichten

Telkens als ik op een site zit,en op een tube klik verschijnt er plotseling een andere site.

Als je dan daarop klikt, volgt de volgende site.Ik voel mij gepiepeld,en krijg steeds de gevraagde tube niet.

Moet ik iets uitschakelen,ik ben geen baas op mijn eigen gekozen site.Vast bedankt:thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat riekt naar een malware besmetting en daarom heb ik je vraag even verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

We gaan ons best doen om je pc weer "proper" te maken.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle instructies gevolgd.Maar ik kan niet verzenden? Hij staat opgeslagen (logje) in mijn documenten voor e.v.t bijlage te verzenden met Hotmail.

I.d.m. een e.mailadres om direct te mailen. naar Kweezie wabbit,vast bedankt Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je berichten allemaal samen gezet en het logje is goed doorgekomen.

Reageren kan in het vak snel reageren hieronder; je hoeft daarvoor niet telkens een nieuwe discussie te starten.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
emptyclsid;
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • HijackThis Log

  • System Specs
  • Running Processes
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel stroop.Sommige pagina,s reageren niet of veel later. Internet explorer werkt niet. zoekt naar het probleem enz enz.Bijvoorbeeld

Nu n.l. blijft gewoon staan bij klikken op item,s en de startpagina enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zoek logje zie ik geen echte besmettingen die dit probleem zouden veroorzaken.

Misschien Internet explorer eens helemaal resetten.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.