Haal deze vetgedrukte map nog eens weg : c:\programdata\Tarma Installer
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Helaas ook MyStart probleem :( in het forum Archief Bestrijding spyware & virussen , en maakt deel van de Bestrijding spyware & virussen categorie; Helaas... Hier heb ik alleen "google" staan.. Ik krijg de volgende link wanneer ik een nieuw tabblad open: mystart.incredibar.com/mb128?a=6R8wRyFgjO&loc=FF_NT...
Helaas... Hier heb ik alleen "google" staan.. Ik krijg de volgende link wanneer ik een nieuw tabblad open:
mystart.incredibar.com/mb128?a=6R8wRyFgjO&loc=FF_NT
Haal deze vetgedrukte map nog eens weg : c:\programdata\Tarma Installer
Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
Hoe vermijd ik virussen ??? Lees het HIER.
Helaas... ik heb de map verwijderd, prullenbak leeggemaakt, computer opnieuw opgestart en blijf bij een nieuw tabblad openen bovenstaand probleem houden..
Wanneer ik bij Start "Programma's en bestanden zoeken" MyStart intoets, dan krijg ik wel zoekresultaten CF Script 1,44 kb en Combofix 11,0kb. Moet ik dit misschien verwijderen?
Of misschien cookies, temporary files, geschiedenis verwijderen en dan opnieuw opstarten? Ik vind via google helaas niet een oplossing.. Zonder tegenbericht zal ik ook geen acties uitvoeren.. Alles wat ik aan info vind post ik hier, maar denk dat ik nu wel alles geprobeerd heb..
Ondanks dat Kape al uitstekend werk heeft geleverd mogen andere mensen ook reageren a.u.b.
Laatst gewijzigd door Timoo; 24 juni 2012 om 23:43
Yes... enkel bij een nieuw tabblad openen..
Oke,
Typ in de adresbalk van Firefox : about:config
Nu komt er een scherm met een waarschuwing -> Klik op ik zal voorzichtig zijn, dat beloof ik!
Dan typ je bij zoeken mystart in -> De resultaten die hij geeft met mystart -> Alles in het vet resetten
------
Typ in de adresbalk van Firefox : about:config
Bij zoeken typ je browser.newtab.url
-> Rechts klikken -> Aanpassen -> Typ daar https://www.google.be/ -> Ok
Restart Firefox en test of het werkt
Laatst gewijzigd door Timoo; 24 juni 2012 om 23:59
Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
Hoe vermijd ik virussen ??? Lees het HIER.