Neem deze info eens door om het account te deblokkeren.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over msn acount blokade in het forum Archief Bestrijding spyware & virussen , en maakt deel van de Bestrijding spyware & virussen categorie; goeie middag mensen mijn vriendin haar acount is volgens mij gehackt het volgende probleem speelt zich af als zij haar ...
goeie middag mensen mijn vriendin haar acount is volgens mij gehackt
het volgende probleem speelt zich af als zij haar wachtwoord invoerd dan en gewoon aanmeld
gebeurt het dit zie bijlagen 1 als ze dan vervolgens op acount bevestigen klikt krijg ze deze venster te zien
zie bijlagen 2 en als ze vervolgens doorgaan klikt dan staat er een email adres wat niet eens bekend staat
bij haarzou dat de hacker zijn? volgens mij wel ik denk ook daarom dat het niet handig is om daar naar die persoon een code te laten sturen maar hoe moet zij kunnen bewijsen dat zij de acount houder is en niet de anderen persoon zie bijlage 3.
melding bijlage 1
melding bijlage 2
medling 3
![]()
Neem deze info eens door om het account te deblokkeren.
Dan is het aangewezen dat je één van de andere opties gebruikt.
De optie van de telefoon wordt niet weergegeven omdat er destijds geen nummer aan het account werd gekoppeld...dus het kan enkel met één van de andere mogelijkheden, indien dat niet lukt neem je best contact op met Microsoft Anwers.
en hoe werkt microsoft anwers?
Je moet je hier aanmelden met een werkend account, dan kan je je vraag posten.
is goed ik zal er aan werken.