Ga naar inhoud

[OPGELOST] laptop start geen windows op, zwart scherm!


Aanbevolen berichten

ik heb gister avast antivirus programma gedownload, er werd mij gevraagd opnieuw te starten, gedaan en bij het opstarten werd alles gescand, maar ik heb het onderbroken, toen wilde hij niet meer verder gaan. En nou elk keer wanneer ik m opstarten, kan ik wel nog me wachtwoord invoeren, maar telkens daarna krijg ik maar een zwarte scherm, met een pijltje, ik kan verder niets uitvoeren, ik heb geprobeerd naar de veilige modus te gaan, om te checken wat er aan de hand is en eventueel een systeemherstel uitvoeren, maar zelfs daar zit hij nou vast.. Wat te doen??

Alvast bedankt!!

Groetjes Samia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samia,

Kan u even vermelden waar hij exact vastzit in veilige modus?

Krijgt u opnieuw dat zwarte scherm? Indien ja, start even opnieuw op, kies opnieuw F5 en kies Laatste Bekende configuratie

Met een beetje geluk start de pc nu goed op. Mocht dit nog niet lukken, laat hem dan opstarten tot je dat zwarte kader krijgt en kies Ctrl-alt-del en kijk of je taakbeheer tevoorschijn krijgt. Indien je deze ziet, probeer dat dit proces te beëindigen en kijk of Windows verder start.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

best vreemd,

Zou heel best een virus kunnen zijn. heeft u al eens opnieuw de optie Laatste Bekende configuratie geprobeerd nadat de pc opnieuw automatisch afmeld?

ik verhuis even uw vraag naar AntiSpyware zone, onze expert daar heeft misschien nog ideeën :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke veilige modus start je op

veilige modus met netwerkmogelijkheden, of veilige modus zonder netwerkmogelijkheden.

Start eens op in veilige modus zonder netwerkmogelijkheden, of je kan eventueel ook de internetverbinding eens afkoppelen van je PC en dan de PC opstarten, en kijk eens wat de PC dan doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.