Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 5 van 5
Overzicht bedankjes2Bedankjes
  • 1 Geplaatst door kape
  • 1 Geplaatst door hans233

[OPGELOST] pc opkuisen

Dit is een discussie over [OPGELOST] pc opkuisen in het forum Archief Bestrijding malware & virussen , en maakt deel van de Bestrijding malware & virussen categorie; Hallo iedereen, Op mijn werk zijn al vele discussies geweest over met welk programma je best eens je pc opkuist,aangezien ...

Lid

Standaard [OPGELOST] pc opkuisen

Hallo iedereen,
    Op mijn werk zijn al vele discussies geweest over met welk programma je best eens je pc opkuist,aangezien ik hier al geholpen ben en te maken heb met kenners vraag ik langs deze weg.....wat of welk programma is uitermate best geschikt om een pc op te kuisen??Alvast bedankt....and a very positive 2009...............

sorryhiervoor
    Guest

Standaard

CCleaner is hier zeer geschikt voor. Deze is ook een van de bekenste volgens mij. Maar let wel op met opschoon programma's, deze kunnen benodigde bestanden verwijderen of problemen geven aan programma's! Ik raad je CCleaner aan!
    Ook aan iedereen trouwens een fijn eindejaar toegewenst en een gelukkig nieuwe jaar!

BTW: Is Karel soms nog online? Ik moet hem dringend spreken, maar hij reageerd nooit op pm's of e-mails.
    Laatst gewijzigd door sorryhiervoor; 30 december 2008 om 16:39

Website Beheerder

Standaard

Hangt ervan af wat je met "opkuisen" bedoelt ? Maar CCleaner is alvast een aanrader als het op bestanden- en register-cleaning aankomt.

Download CCleaner. hier.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.
    riksken gaf dit bericht een bedankje.

sorryhiervoor
    Guest

Standaard

Sorry dat ik dit zal zeggen Kape, maar je kan CCleaner ook gewoon vanaf hun eigen site download. Dit is betrouwbaarder! En, altijd de nieuwste versie! Maar, de download beslist natuurlijk. Nog een fijn eindejaar Kape!

Lid

Standaard

Hier vind je wat tips hoe je de pc goed kan onderhouden.klik
    riksken gaf dit bericht een bedankje.

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] PC opkuisen
    door kurt5 in forum Archief Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 16 december 2008, 15:23
  2. [OPGELOST] PC opkuisen
    door mani88 in forum Archief Bestrijding malware & virussen