Ga naar inhoud

[OPGELOST] win 32 toepassing


Gast supersook

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik bij deze computer wil kijken in mijn vaste schijf C en D krijg ik de volgende foutmelding :

c:\resycled\boot.com is geen geldige win32 toepassing

De pc draait verder prima

Wat kan dit zijn,

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook gehad. Gezien de schrijfwijze ('resycled') dacht ik dadelijk dat er iets niet klopte. Ik liet dadelijk MBAM er op los en die haalde een 'paardje' eruit, namelijk TR/Crypt.XPACK.Gen.

Ik raad je aan Malwarebytes anti-malware (link hier: Malwarebytes.org ) te downloaden en installeren en een snelle scan te doen. Volg dan de aanwijzingen van het programma om de infectie te verwijderen.

Ik denk dat je vraag in een andere sectie hoort, namelijk die van virusinfecties, waar moderator 'Kape' je verder van hulp zal zijn.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer de suggestie van Eggers maar eerst uit : Malwarebytes, dus. Hang dat logje aan je volgende bericht, samen met een logje van HiJackThis. Dat maak je zo :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sorryhiervoor

Misschien even de oplossing posten zou handig zijn voor mensen met hetzelfde probleem. Daarna klik u hieronder rechts op Markeer dit onderwerp als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.