Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Xp alle updates doen het niet meer.


Aanbevolen berichten

wie kan er me helpen , geen enkele van mn updates doen het niet meer , als ik win xp wil updaten zegt hij " De pagina die u probeert te bekijken, kan niet worden weergegeven omdat de server waarop de pagina zich bevindt niet reageert. Probeer het later opnieuw." dit is al meer dan 2 maanden zo , zelfs mn antivirus ook niet , heb al geprobeert om anders gratis te testen maar krijg dan steeds de melding dat de server niet reageert! ik heb de firewall als eens uitgeschakeld , maar dit helpt ook niet! ik werk met een legale versie van win xp ! verder bolt de pc goed buiten het feit als ik naar deze computer ga en wil mijn harde schijven openen, dan krijg ik de melding kan resycledboot niet vinden, of resycledboot is geen geldige win 32 toepassing! resycled word hier zo geschreven en heb dit dus volgens de melding niet misspeld! wie kan me helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit met een flinke besmetting op je PC.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Download Combofix naar je Bureaublad.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord, samen met het log van HiJackThis.

P.S. : ik verplaats je bericht ook naar Spyware/Virussen ... want daar hoort het thuis :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.