Ga naar inhoud

steeds problemen met printen het is over als ik JRT.exe scan


Aanbevolen berichten

Ik had al eerder het probleem dat ik geen office en openoffice kon printen.

Gedacht dat ik het opgelost had door het program JRT.exe te gebruiken en dze had dingen weg gegooid en daarna kon ik weer printen.

Maar nu is steeds als ik niet meer kan printen ik dan dat programma laat scannen en hij vind dan wat en steeds na die scan kan ik printen.

Dit net ook weer gedaan kon geen PDF bestand printen gescant NIKS gevonden maar het printen wil weer.

Wat me op viel is had een mail gekregen met een pdf bestand en daar stond het embleem van firefox op en normaal staat daar PDF post-15863-1417705914,9082_thumb.jpg

dit had ik eerst veranderd in PDF bestand maar kon het niet uitprinten.

CCleaner gebruikt bestanden weg gegooid en register opgeruimt

Kon nog niet printen

Het programma JRT gestart en laten scannen had niks gevonden maar daarna kon ik printen.

Ik snap het ff totaal niet meer wat er aan de hand is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Henk253,

Dit klinkt inderdaad als een behoorlijk vreemd verhaal. Ik ben in elk geval niet vertrouwd met dit probleem, al neemt dat niet weg dat ik geen kijkje wil nemen uiteraard ;-).

Kan je eventueel enkele logbestanden van JRT toevoegen aan je volgende bericht aub? Zo kan ik al zien wat er toen allemaal verwijderd werd.

Krijg je verder een soort van foutmelding te zien voor het printen, of gebeurt er gewoon niks?

Download DDS van sUBS van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad:

DDS - Bleeping Computer download.

DDS - Bleeping Computer download.

DDS - Infospyware.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met DDS (hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.


  • Windows XP: Dubbelklik op DDS om de tool te starten.
  • Windows Vista,7,8: Rechtsklik op DDS en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Vink in het volgende scherm dds.txt en attach.txt aan en klik op "Start"
  • Laat de tool ongehinderd zijn werk doen. Als de scan gereed is klikt u op "OK"

Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "DDS.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Het logbestand met de naam "Attach.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen, alleen als hierom wordt gevraagd.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie.

Er komt geen fout melding en ook staat onder aan 0 dokumenten in wachtrij

vorige scan log kan ik niet laten zien omdat ze steeds overschreven worden die ik nu plaats gaf niks aan.

had nog wat ADW log toe gevoegd

via deze koppeling kom je op log toen printer het weer deed

http://www.pc-helpforum.be/f263/office-word-en-exe-l2007-printen-71561/index4.html

JRT.txt

AdwCleaner[S0].txt

attach.txt

dds.txt

aangepast door henk253
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor de informatie! :top:

  1. Ga naar Start > Configuratiescherm > Programma's > Programma's en Onderdelen en verwijder volgende programma's (indien aanwezig):
    • Glary Utilities 5.6
    • TuneUp Utilities 2014
    • Wise Care 365 3.21
    • Wise Memory Optimizer 3.24
    • Wise PC 1stAid 1.36

[*]Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).


  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
emptyclsid; 
startupall; 
filesrcm;
WiseBootAssistant;s
C:\Program Files (x86)\Wise;fs
TuneUp.UtilitiesSvc;s
C:\Program Files (x86)\TuneUp Utilities 2014;fs
C:\ProgramData\GlarySoft;fs
C:\Program Files (x86)\Glary Utilities 5;fs
uninstall-list;
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"GUDelayStartup"=-;r
emptyalltemp;


  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Glary Utilities 5.6 verwijderd
  • TuneUp Utilities 2014 deze stond niet bij software maar had hem gezocht in me bestanden van me pc en alles verwijderd
  • Wise Care 365 3.21 verwijderd
  • Wise Memory Optimizer 3.24 verwijderd
  • Wise PC 1stAid 1.36 verwijderd

schilden van avast uit geschakeld

Pc op eens heel traag bij openen van zoek.exe wou niet starten.

Zoals je zei als adm. uitvoeren- daarna zwart scherm- en melding wilt u dat dit programma iets aanpast in je pc {ja} maar verder gebeurde er niks net dat alles hangt.

na een aantal keren het zelfde hebben gedaan starte zoek.exe wel.

Deze uit gevoerd pc is nu niet traag.

Hier bij zie je het log bestand

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We hebben Zoek.exe wel nogmaals nodig. Het kan inderdaad wel even duren alvorens de interface van de tool verschijnt. Geef deze dus voldoende tijd om op te starten.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.


  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    C:\Program Files (x86)\Glary Utilities;fs
    C:\Windows\tasks\GlaryInitialize.job;f
    C:\Windows\SysNative\tasks\GlaryInitialize;fs
    C:\Windows\SysNative\tasks\TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013;fs
    autoclean;
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

Voer nog even onderstaande uit en laat nadien maar weten als je nog steeds last hebt van vreemde kuren bij het printen :-).

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.


  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.


  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.

    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

532aab157609a-MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.