Ga naar inhoud

Virus???


Gast pegpeg

Aanbevolen berichten

hoi!!!

ik heb net iets raar meegmaakt op mijn pc.. eerst en vooral pijn pc heb ik over 3weken binnen gebracht omdat ik prob had met virsussen maar toen ik hem terug kreeg vond ik dat hij nog niet 100% in orde was hij was nog veel te traag. en plots vandaag zet ik mijn pc op en de pc start dus gewoon op maar als hij opgestart is krijg ik niets op mijn bureaublad geen kolom onderaan of niets enkel het achtergrond.. iemand gekend met dit prob??? of imeand die me kan helpen??? alvast bedankt voor jullie hulp

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[hoi xeno!!

alvast bedankt voor u reactie!! ik heb gedaan wat je me gevraagd heb maar als ik de log file nu open om te kopieren en zo te plakken sluit mij pc alle toepassingen (shutdown) :s ik kan het document wel doorsturen maar eens ik het open valt mij pc uit!! gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je - voor alle zekerheid - nog eens in dat log van HJT op je PC kijken. Zijn al die 01-lijntjes wel degelijk identiek aan wat in je log in het bericht staat, want dat is HTML-code en geen normale HJT-taal ?

Als dit klopt, mag je zeker al die 01-lijntjes al fixen in je HJT-log én een nieuw HJT-logje maken (en aan een nieuw bericht hangen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pegpeg,

Pech onderweg, en Kape gaf al een goeie vingerwijzing, maar bij deze is het beter van eens totaal te zijn.

1. Start HijackThis en kies voor Do a system scan only en plaats alléén een vinkje voor de volgende regels:

O7 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1

Sluit alle open vensters(behalve HijackThis), klik daarna op Fix checked en bevestig het door in het volgende scherm op Ja te klikken.

2. Download HostsXpert 4.0

  • Unzip het programma naar je Bureaublad.
    Start het en klik op "Restore microsoft host file".
    Klik op "OK" en sluit het programma af.

3. Hierna kan je normaal een HJT log maken en posten, lukt het niet, dan gaan we een registerfix doen om het te doen lukken.

Succes,

Xeno :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xeno en kape!!

het prob nu is als ik HJT open sluit mijn pc automatische alle vensters en shuts down :s zoals ik eerder had vermeld. en de logfile die ik heb gespost is de enige die ik heb.. is het dan zo een lastige virus???

albast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pegpeg,

Eens zien of je PC wil luisteren.

Download Dial-a-fix-2006 en pak beide bestanden in hun eigen map uit naar je Bureaublad.

In de map Dial-a-fix-v0.60.0.24, dubbelklik op Dial-a-fix.exe

In het venster dat opengaat, klik onderaan op het icoontje met het dubbele groene vinkje (check all).

Klik daarna op "GO" en laat de tool alle instellingen terugzetten.

Sluit dit venster na afloop door onderaan op "Exit" te klikken.

Meld of dat verbetering geeft.

Groetjes,

Xeno :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.