Ga naar inhoud

virus dat je bios sloopt en kortsluiting veroorzaakt


Aanbevolen berichten

ik hoor hier de laatste tijd veel geruchten over.

wie kan dit bevestigen of juist ontkrachten??

ik heb al 1 iemand die heeft een kennis wiens computer het slachtoffer is geworden door een virus dat kortsluiting veroorzaakt in je pc (volgens de computerwinkel dan)

iemand die meer weet laat het hier horen:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortsluiting denk ik eerlijk gezegd maar miss dat de voltages gewijzigd worden, er zijn ook virussen in omloop die uw harde schijf formatteren, maar dan op een zo danige manier dat hij waardeloos is. De indeling wordt zodanig gewijzigd dat het onmogelijk is die terug te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof ik dus totaal geen reet van!, een virus kan toch enkel softwarematige zooi kapot maken, zoals je windows, programma's, je internet bespioneren...

Als dit al kon door een programma moet er een andere term voor zijn dan virus,... maar zoals ik reeds zei: lijkt me zeer ongeloofwaardig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een virus kan alles doen zolang het goed geprogrammeerd is.

Het kan bestaan uit zoveel programma's (neem nu gewoon speedfan-like programma, je kan de temperatuur van de computer ermee bepalen (verhogen gaat, maar veel verlagen gaat niet) dus als dit in een virus geïntegreerd wordt, zou dit eventueel hardware kunnen vernietigen)

Natuurlijk spreken we dan over extreme en bijna onmogelijke dingen, want dat zijn geen kleine files meer en kunnen zo goed als niet worden weggestoken/verstopt in andere files.

Ik zeg alleen maar, mensen zijn tegenwoordig zot genoeg om één of ander crazy-ass virus te creëren. Ik weet ook niet of het bestaat, ik zeg alleen maar dat het eventueel mogelijk zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.