Ga naar inhoud

Een bestand of map verwijderen


Sarah

Aanbevolen berichten

Een bestand of map verwijderen

  1. Open Mijn documenten. Als het item dat u wilt verwijderen zich niet in de map Mijn documenten of een van de submappen ervan bevindt, kunt de locatie ervan achterhalen met Zoeken. Klik op Start en vervolgens op Zoeken om het zoekvenster te openen.
  2. Klik op het item (bestand of map) dat u wilt verwijderen.
  3. Kies vervolgens Dit bestand verwijderen of Deze map verwijderen onder Bestands- en maptaken.

attachment.php?attachmentid=1124&stc=1&d=1223734567

Opmerkingen

  • U opent het onderdeel Mijn documenten door te klikken op Start en vervolgens te klikken op Mijn documenten.
  • U kunt bestanden of mappen ook verwijderen door met de rechtermuisknop erop te klikken en vervolgens op Verwijderen te klikken.
  • Als u een verwijderd bestand wilt terugzetten, dubbelklikt u op de Prullenbak op het bureaublad. Klik met de rechtermuisknop op het bestand dat u wilt terugzetten en klik vervolgens op Terugzetten.
  • Als u een bestand permanent wilt verwijderen, houdt u SHIFT ingedrukt terwijl u het bestand naar de Prullenbak sleept. Het item wordt permanent verwijderd en kan niet meer worden teruggezet.

post-2-1417703768,5001_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.