Ga naar inhoud

Acer of AP?


Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Onlangs heb ik de vraag gesteld of ik al dan niet mijn systeem zou upgraden. Nu heb ik ondertussen mijn pc verkocht dus kunnen we dit laten vallen.

Nu heb ik echter een nieuwe pc nodig en ik tijwfel tussen 2 keuzes.

ofwel de acer M5201:

ACER 91.L2R7S.TPP Aspire M5201-Quad AMD X4

ofwel een AP Infinity:

Advanced Power Infinity

Ik weet nu wel niet of AP een goed merk is, heb er eerlijk gezegd nog nie zoveel van gehoord maar het lijkt me wel een leuk computertje.

Ik denk zelf dat hij op alle vlakken beter scoort dan de Acer en hij kost evenveel...

Wat denken jullie hiervan?

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

de inhoud van die AP is beduidend beter.

echter heb ik nog nooit van het merk gehoord?! misschien een merk van de computerzaak zelf?

let alleen wel op dat de acer inclusief windows vista is en de AP exclusief besturing systeem!

persoonlijk ben ik geen fan van acer dus ik zou die sowieso al nooit kopen!

misschien ook eens bij dell rondneuzen? ze maken goede systemen en leveren erg goede support!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gezien dat er geen info bijstaat omtrent besturingsysteem dus heb ik hen een mail gestuurd met enkele vraagjes.

Ik heb tot nu toe weinig goeds gehoord over Acer. Is er hier niemand tevreden over Acer?

Heb eens bij Dell rondgekeken maar voor de prijs van 700Euro heb je net iets minder dan hierboven beschreven. Tenzij ik misgekeken heb natuurlijk.

En zoals je zegt, misschien is AP een eigen merk van de keten. Ken het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het mooie aan dell is dat als je aan de telefoon besteld je wel wat korting kan krijgen als je daar lief om vraagt haha :D (en extra garantie)

dus dan maakt het al niets meer uit.

ik heb helaas alleen een korting code voor dell systemen van 900 euro en duurder

Q4WX7FZH9QRZSF





1) 10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio, Inspiron & XPS systemen. Minimale orderwaarde exclusief verzendkosten € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 20.05.09.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat er om wat een processor precies doet met het cache natuurlijk, dat verscheelt per reeks van een fabrikant al, maar zeker als je verschillende fabrikanten vergelijkt.

een l2 cache is een stukje geheugen wat veelgebruikte handelingen tijdelijk opslaat zodat deze sneller zijn op te roepen, nog snelelr dan vanuit het werkgeheugen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.