Ga naar inhoud

Acer Iconia W510


Gast correos

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wat denken de echte kenners over deze tablet zou ter vervanging zijn van een netbook Acer aspire AO 532 (van mijn echtgenote).

Zijn er misschien andere alternatieven??

Bedankt bij voorbaat voor jullie geduld!:top:

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Superjona,

Misschien wat weinig info : is voor mijn echtgenote,het meeste gebruik is internet(facebook) soms een spelletje (niet te zwaar).Geen fotobewerking of filmen.

Budgetair : deze Acer gaat zo rond de 5 à 600€,misschien zijn er andere merken of alternatieven?:hmmmm:

In elk geval al bedankt voor jullie geduld.:top:

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als echte 'laptopvervanger' neem je het best een volwaardig Windows 8 toestel: daarmee kan je alles doen wat je gewend bent van een laptop. De Asus VivoTab Smart is een zeer degelijke tablet met Windows 8 en 64GB opslag (reken op ongeveer 32GB bruikbaar vanwege Windows). Er zit wel geen toetsenbord dock bij.

Er zijn nog alternatieven genoeg, Android tablets of de iPad bijvoorbeeld. Geruchten doen de ronde dat Apple in september een nieuwe iPad Mini (en wellicht een gewone iPad) presenteert.

Aan welke schermgrootte had je ongeveer gedacht? Iets rond de 7 of 10 inch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel 'k had gedacht aan een scherm van 10inch,daar mijn echtgenote haar netbook ook een 10,6 inch is.Kleinere schermen zijn voor ons moeilijker te lezen(pruttig zicht:D).

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor om eens naar een lokale multimediawinkel te gaan en de drie verschillende tablet-besturingssystemen (iOS - Apple, Android en Windows) eens uit te proberen. De verschillen tussen deze systemen zijn zodanig groot dat je ze zelf best eens van dichterbij bekijkt - zo weet je meteen ook aan welk besturingssysteem je de voorkeur geeft. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zullen jouw wijze raad opvolgen,dat is misschien nog het beste om zelf eens uit te proberen.Men kan zoveel goede raad geven maar persoonlijke voorkeuren zijn een heel ander ding!

In elk geval bedankt voor je geduld:top::top:.

Voor mij mag deze topic dan gesloten worden.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.