Ga naar inhoud

Controle van zelf-samengestelde PC + HDD vraagje


Aanbevolen berichten

Hey heren en dames!

PC

Ik ben van plan om een nieuwe (Gaming) PC te kopen en ik zou deze graag zelf samenstellen om het optimale eruit te halen. Ik gebruik deze PC vooral voor games zoals Guildwars (binnekort Guildwars 2), schoolwerk en het branden van filmpjes. Ik ben van België en ben momenteel van plan mijn PC samen te stellen en te kopen bij Alternate.be .

Budget: +/- 1000 euro

PC builder van Alternate: ALTERNATE - BUILDERS - PC-Systemen - PC-Builder

Dit is wat is heb dusver:

post-32480-1417704839,7496_thumb.png

Heeft er iemand tips wat ik kan veranderen:top: aan deze setup?

Heb ik alles wat ik nodig heb of zijn er dinges vergeten ?

Zijn er onderdelen van mijn vorige setup die bruikbaar zijn in de nieuwe? Enzo ja, zelf monteerbaar door mij?

Dit is de setup die ik momenteel gebruik:

post-32480-1417704839,8023_thumb.png

HDD vraagje

Om het forum niet van mijn eerste post te spammen zou ik ook nog een snel vraagje over mijn HDD willen vragen.

Is het mogelijk mijn HDD uit mijn oude setup te plaatsen in de nieuwe setup ?

-> 500gb van mijn vorige HDD is groot genoeg, ik maak eveneens al gebruik van een externe HDD.

Dank bij voorbaat,

Jesse :top:

aangepast door venom1876
Link naar reactie
Delen op andere sites

De samenstelling is prima:

Wilt je beter processor: kies dan voor i5 - 2550K doch uw gekozen processor is prima.

Geheugen zou ik 1600 mhz nemen.

Je hebt harddisk sata 300 genomen en dat kan je beter sata 600 nemen zoals deze

Het is mogelijk om uw oude harddisk te gebruiken in de nieuwe PC en het is een sata 300

Zou ik ook doen en dan kan je later als de prijzen dalen een groter harddisk kopen.

Wel zou ik processor koeler toevoegen en zeker als je gaat games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.