Ga naar inhoud

Desktop samenstellen - Hulp gevraagd


Patchoela

Aanbevolen berichten

Beste

Aangezien mijn laptop nu toch al een 5-tal jaar oud ben ik op zoek naar vervanging. Ik heb besloten om niet meer te investeren in een nieuwe laptop maar in een desktop aangezien ik hem toch meer op mijn bureau ga gebruiken dan ergens anders.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Voornamelijk voor foto en filmbewerking (amateuristisch niveau), enige games.
  2. Wat is mijn budget? - €600
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling
  4. Ga ik overklokken? - Nee
  5. Ga ik later upgraden? - Waarschijnlijk wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Nee, behalve USB 3.0 lijkt me wel handig.
  7. Ga ik zelf assembleren? - Zoveel mogelijk maar het plaatsen van de processor liever niet.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja, liefst windows 7.
  9. Ga ik zelf installeren? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een 24" scherm. Dit exclusief in de prijs.
  12. Heb ik specifieke wensen? - Nee
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België. Alle webwinkels zijn welkom.

Alvast bedankt voor de hulp pc-helpforum !

Vriendelijke groeten,

Patchoela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een pc samengesteld, €617,21 (zonder scherm)

2a0dovt.png

U kunt dit alles in elkaar steken hierzo: ALTERNATEMaar omdat dit een budget gaming pc is zal u nooit de kwaliteiten van een €1300-€1500 pc halen.

Maar wel een zeer goede pc om mee te starten en later te upgraden.

ik zou ik dan ook dit scherm aanraden.

http://www.alternate.be/Acer/G246HLBbid/html/product/1011426/?tk=7&lk=6315

mvg

post-46745-1417705632,979_thumb.jpg

aangepast door glennv96
scherm toevoegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.