Ga naar inhoud

Desktop voor design


boomie

Aanbevolen berichten

Beste,

Bij deze dus het ingevulde stappenplan.

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Photoshop, Illustrator, Indesign,... (intensief), occasioneel het 3D modelen / renderen.

Wat is mijn budget? - 1000 EURO (windows 8 inbegrepen)

Een merkcomputer of een samenstelling? - Een samenstelling (Hoe zit dit juist met de garantie? + ik woon in België (gewoon ter uwen info :) )

Ga ik overklokken? - Nope

Ga ik later upgraden? - Waarschijnelijk niet.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Eventueel een DVI-uitgang (met dat ik mijn monitor ga recupereren, en deze DVI ondersteund en nog geen HDMI (gebruik ik ook momenteel) VGA is natuurlijk ook beschikbaar moest dit niet lukken)

Ga ik zelf assembleren? - Nope

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 8 (tenzij jullie windows 7 aanraden).

Ga ik zelf installeren? - Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Niet echt

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nope

Heb ik specifieke wensen? - Graag een SSD (voor al mijn programma's), en dan een gewone HDD voor de rest (of eventueel een hybride? Dat laat ik terug aan jullie over)

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in België - geen voorkeur voor een bepaalde webwinkel.

Bedankt voor jullie hulp!

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan.

Intel Core i7 4770 / 3.4 GHz - 8 MB cache met een goede processor koeler dat erg stil is.

16 Gb geheugen

120 GB SSD

1 TB harddisk

550 Watt voeding

2 GB videokaart

Radeon R9 270X

Windows 8.1

Als je zelf installeert gelden de garantie volgens fabriek garantie doch indien je een probleem hebt kan je azerty altijd contacteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik hed deze build besteld, maar ik dacht dat de assemblage erbij zat -_-. Dom van mij om alles niet 10 keer te checken. Zou het haalbaar zijn om dit zelf samen te steken? (ik heb al veel tutorials bekeken en dergelijke, maar toch voel ik me nog niet comfortabel genoeg om hem zelf samen te steken). Hmmn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.