Ga naar inhoud

een paar nieuwe onderdelen


Aanbevolen berichten

zou je niet beter een I7 870 kunnen nemen? deze is beter en kost slechts een 10tje meer.

het moederbord ondersteund ook geen sli dus dat kun je dan niet meer doen en het moederbord ondersteund geen 3 geheugen banks maximaal 2 geheugen banks.

wat is je budget? dan kunnen we misschien naar een ander moederbord kijken dat die 2 dingen wel heeft. kun je wat meer details geven over de ram geheugen die je al hebt? misschien dat je die nog kunt gebruiken en dat je dus minder ram geheugen extra hoeft te kopen.

welke grootte is de kast? atx formaat? zijn er nog andere dingen die je perse nodig hebt?

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ok dan was er inderdaad een mis verstand in het spel.

was je nog van plan om te gaan overklokken?

dit is het lijstje wat ik voor jouw aanraad.

=2&product[226359]=1&product[242774]=1"]azerty

het ram geheugen heb ik vervangen aangezien het moederbord alleen dubbel geheugen architectuur gebruikt. je zou sneller ram geheugen kunnen pakken maar het snelste dat jouw moederbord aan kan word alleen verkocht in 2X2gb(100 euro) en 4X2 gb(word niet door je moederbord ondersteund) en is duurder.

je kunt nu nog een ander moederbord nemen maar ik kan mij geen reden bedenken om dat te doen.(let op ik weet niet alles en ik kan dus ook dingen over het hoofd zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.