Ga naar inhoud

game accesoires


Aanbevolen berichten

hallo jongens

ik ben van plan om binnenkort een nieuwe game pc te kopen en daar hoord natuurlijk ook wat accesoires bij. voor het budget van deze dingen heb ik:

toetsenbord niet over de 80 euro

muis niet over de 60

speakers niet over de 70

en oortelefoon niet over de 35 (weinig geld over:D)

dit is wat ik al heb gevonden

toetsenbord Razer | Gaming Keyboards | Razer Lycosa? Gaming Keyboard | Buy Online

muis. Razer DeathAdder? gaming mouse | 3500dpi 3.5G Infrared Sensor | Ergonomic Right-Handed Design | 1000Hz Ultrapolling? | Buy Online

speaker Komplett.nl - Logitech X-530 Speakerset 5.1, 70W RMS

oortelefoon: weet ik nog nie

enige sugesties en mis een oortelefoon want ik denk dat de rest wel goed is zonee kunnen julie dat even meldenxD

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als gamemuis raad ik de Razer Lachesis, Logitech G9 of de Cooler Master Storm Sentinel Advance aan. Zitten normaal binnen je budget, maar de keuze van een muis is toch persoonlijk.

Toetsenbord is niet zo heel belangrijk, game toetsenborden bestaan niet echt.

Dat is meer marketing (bij muizen ook, maar daar is er nog wel een verschil) persoonlijk raad ik zeer sterk de Logitech Media keyboard 600 aan.

Kost zo'n 25-35 euro, maar werkt heel fijn, en er zijn extra functionele knoppen.

Logitech X-530 is een heel goede keuze, niks op aan te merken.

Headset heb je nodig? Dus met een microfoon en dergelijke?

Dan kan je voor die prijs het beste deze nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.