Ga naar inhoud

Game PC 2011


Feroby

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit al een tijdje te kijken voor een goede game pc en ik hoorde dat zelf samenstellen goedkoper is, ik heb er niet heel veel verstand van (koeling en watt enzo) maar heb wel verstand van de processor en video kaarten enzo.

Hier is mn lijstje:

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen
  2. Wat is mijn budget ? 600-900
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Samenstelling.
  4. Ga ik overklokken ? - Waarschijnlijk niet.
  5. Ga ik later upgraden ? - Ja.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Nee niet alles, ik heb vooral HDMI nodig eigenlijk.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Nee, kan ik niet.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Windows 7, home premium is genoeg denk ik.
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ja.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Het liefst een videokaart van Nvidia en een processor van Intel (i7 of een goede i5?)
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Nee. Ik heb al een beeldscherm via HDMI.
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Geen specifieke wensen, ik heb maar maximaal 4 gig ram nodig, kan later nog upgraden. Geen 3D of dat soort fancy dingen. Gewoon goede videokaart, processor en HDMI aansluiting (Waarschijnlijk ook een paar USB slots :P).

Heb trouwens ook niet superveel geheugen nodig, dus daar mag ook op bespaard worden, 500gigabyte vind ik meer dan voldoende. Dan heb ik liever zon SSD voor je besturingssysteem (sneller opstarten?). Graag wel een draadloze adapter voor een router erin.

Het liefst zou ik er the Witcher 2 op willen draaien op hoge settings.

aangepast door Feroby
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.