Ga naar inhoud

Game Pc (midrange)


SIEMONG

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? - voornamelijk gamen maar ook om gewoon werk te verzetten

Wat is mijn budget? - 750

Een merkcomputer of een samenstelling? -samenstelling

Ga ik overklokken? - misschien in de toekomst

Ga ik later upgraden? - kans is vrij groot

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - nope

Ga ik zelf assembleren? -graag maar weet niet of het haalbaar is

Heb ik een besturingssysteem nodig? - neen

Ga ik zelf installeren? - deels

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - intell processor

Heb ik nog randapparatuur nodig? - neen

Heb ik specifieke wensen? -

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? -België

AZERTY

In bovenstaande link mijn voorlopige samenstelling.

Ontbreken hieraan nog belangrijke dingen?

Samenstelling ok?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je samenstelling ziet er prima uit!

Ik zou enkel deze wijzigingen doorbrengen: De voeding is goed, maar voor 8 euro verschil kan je gerust voor de 600 watt-variant gaan, zo heb je later meer speling voor eventuele upgrades.

Ook heb je voor 40 euro meer een vrij sterkere grafische kaart, de R9 280X.

aangepast door superjona
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van deze stelling;

Ik zou heel graag mijn pc zelf samenstellen, vandaar mijn topic hierboven en mijn idee (je kiest precies wat je zelf wilt en voor mij creeert dit alles ook een meerwaarde) aan de andere kant heb je serieuze aanbiedingen bij

Dragon Computers zoals onderstaande link. Ik heb al die onderdelen apart opgezocht en kom op een totaal van ongeveer 780euro. Zij bieden dit nu aan voor slecht 10euro meer EN alles zit dan al mooi in elkaar enz...

Eerst en vooral. Wat vinden jullie van de aanbieding, de moeite? En anderzijds wat is jullie mening over pc samenstellen of ...

Bedankt !!

Dragon computers

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.