Ga naar inhoud

GamePC samenstellen


Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Gaming

Wat is mijn budget? - Rond de 800 EUR

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - Nee

Ga ik later upgraden? - Misschien

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Ik weet niet wat het is/doet dus ik weet het niet. :)

Ga ik zelf assembleren? - Nee

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 7

Ga ik zelf installeren? -Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - NVIDIA kaart, goede grafische kaart, rest maakt niet uit, als het maar goed en goedkoop is.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Monitor

Heb ik specifieke wensen? - Stil

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België, nee ik wil niet bestellen bij een specifieke winke

Mvg Jelte,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Je wensen passen perfect bij ons Basis Gamesysteem uit onze Best Buy Guide. Ik heb wel enkele wijzigingen uitgevoerd. Alle gedetailleerde informatie over de overige onderdelen vind je daar. :)

Als basis werd er gekozen voor een relatief goedkoop AMD FM2 platform, bestaande uit een A10-5800K processor en een degelijk moederbordje van ASUS.

Assemblage en een Windows licentie is inbegrepen. Ik zit iets over het budget, eventueel kan je een kleinere harde schijf nemen en een kleinere behuizing, wat je zo'n 40 euro zou besparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.