Ga naar inhoud

Hulp nodig voor samenstelling pc


Aanbevolen berichten

Goededag,

Ik zou graag een nieuwe pc kopen want mijn laptop is toch stilletjes aan het aftakelen. Ik dacht eerst om een Alienware te kopen, maar aangezien die te duur zijn is het beter om zelf een pc samen te stellen. Alleen heb ik geen idee hoe ik eraan moet beginnen dus kom ik hier om advies vragen.

Alvast bedankt

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - High-end gaming, music production
  2. Wat is mijn budget? - €1300
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling
  4. Ga ik overklokken? - Nee
  5. Ga ik later upgraden? - Ik denk het wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Geen idee
  7. Ga ik zelf assembleren? - Liever door de webshop zelf
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja
  9. Ga ik zelf installeren? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Een grafische kaart die eyefinity zou aankunnen
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een monitor, toetsenbord en muis
  12. Heb ik specifieke wensen? - Nee
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België en geen specifieke webwinkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Als basis voor deze samenstelling heb ik het Deluxe Gamingsysteem gebruikt uit onze Best Buy Guide; met de volgende wijzigingen;

Assemblage en Windows 8.1 zijn inbegrepen. Ook de videokaart (GTX 770, mogelijkheid om maximum 3 schermen aan te sluiten) werd vervangen door een model met iets betere koeling van MSI. Verder is alles gelijk aan het Deluxe Gamingsysteem (zie link hierboven).

Als beeldscherm raden we dit model van Iiyama aan, met LED-achtergrond en 2ms responstijd. Wat betreft muis en toetsenbord kunnen we je op weg helpen met enkele uitstekende modellen (kijk maar eens naar de Roccat Kone Pure/+, Steelseries Sensai of de Razer Deathadder), maar het beste is dat je even in een lokale Media Markt binnenstapt om zelf de 'feel' van de muizen en toetsenborden eens te ondervinden, vooraleer je een keuze maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.