Ga naar inhoud

laptop gaming/school


Koennie

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb je een laptop nodig? voor school , maar ook voor wat gaming

Wat is mijn budget? 600/700 euro

Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? nee

Heb ik al die nieuwe functies nodig? nee

Welke schermgrootte heb ik in gedachten? in ieder geval een 1920x1080 full hd scherm en niet kleiner dan 15 inch groter mag

Heb ik nog randapparatuur nodig? nee, heb ik al

Heb ik nog overige specifieke wensen? nee

Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? nederland, geen specifieke webshop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Koennie,

Een laptop in deze prijscategorie, daar zijn gelukkig tamelijk wat modellen van, maar kan je wat specifieker zijn in de zin van 'het spelen van games' ? Over welke (zware?) games gaat het dan juist ? Want met dit budget zal je helaas niet al te grote prestaties moeten verwachten van een laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Koennie,

Als je een beetje buiten je budget wil gaan, dan zou je voor deze laptop kunnen gaan van MSI. Deze fabrikant levert al enkele jaren kwaliteit en ook bij dit model is dat zeker merkbaar. Let vooral op het RAM geheugen van 8GB, een krachtige i5 processor van de 4e serie (tamelijk recent) en een GeForce GT840M videokaart als GPU. Met deze videokaart zal je erin slagen om bv. BF4 op zeer lage/lage instellingen te spelen, latentie bij medium (gamingindex bedraagt 51/100).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.