Ga naar inhoud

Nieuwe desktop


Jelle V6

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? - gamen, programmeren en in mindere mate fotobewerking

Wat is mijn budget? - max €1300

Een merkcomputer of een samenstelling? - maakt niet uit, gewoon de beste prijs/kwaliteit

Ga ik overklokken? - Ja

Ga ik later upgraden? - Ja

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - een goede grafische kaart, processor, usb 3.0 poorten en een cd-brander en lezer

Ga ik zelf assembleren? - Ik kan het nog niet maar misschien is er een site waar ik het kan leren?

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 7

Ga ik zelf installeren? - Dit kan ik ook nog niet maar ik wil het ook wel leren

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Ik zou graag een goede koeling hebben aangezien ik van plan ben te overklokken...

Heb ik nog randapparatuur nodig? - degelijk scherm en een azerty-toetsenbord

Heb ik specifieke wensen? - Wil je bijvoorbeeld een stille of extreem energiezuinige PC? Of heb je nog een specifiek onderdeel nodig?

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in België en als webshop misschien best azerty, aangezien we daar korting krijgen, maar een andere mag zeker ook.

- - - Updated - - -

even vergeten...

Ik heb ook een wifi ontvanger nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Als basis voor jouw samenstelling heb ik het Deluxe Gaming Systeem genomen uit onze Best Buy Guide. Uitgebreide informatie over alle onderdelen vind je daar ;)

Enkele onderdelen zijn echter wel naar je wens aangepast.

Als behuizing nemen we de uitstekende CM 690 III van Cooler Master, heel wat uitbreidings- en koelingsmogelijkheden. De voeding heeft een kleine upgrade gekregen naar de XFX PRO750W, zodat je voldoende speling hebt als je gaat overklokken. Verder is er een degelijk draadloos netwerkkaartje, een Windows 7-licentie en assemblage + installatie inbegrepen.

Installatie is op zich niet heel erg moeilijk, daar hoef je enkel eenmalig in het BIOS te gaan om de DVD-drive te selecteren als primaire bootschijf. Daarna is het een kwestie van instructies opvolgen. Assembleren is wel iets moeilijker, maar als je je goed voorbereid en informeert kan er weinig misgaan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.