Ga naar inhoud

nieuwe desktop


Aanbevolen berichten

Zouden jullie ons willen helpen met samenstellen van nieuwe desktop ?

Die we nu gebruiken is ongeveer 12 jaar oud en wordt nu toch te traag. :D

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Office, beginnend foto bewerken, online spelletjes spelen (the west bijvoorbeeld)
  2. Wat is mijn budget? - 500 euries
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling
  4. Ga ik overklokken? - nee
  5. Ga ik later upgraden? - ja
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - USB 3.0 lijkt ons wel handig
  7. Ga ik zelf assembleren? - ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - ja windows 8.1
  9. Ga ik zelf installeren? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - nee
  12. Heb ik specifieke wensen? - mogelijkheid om met 2 monitoren te werken
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nederland wil niet bestellen bij specifieke winkel (ja bij de goedkoopste)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Heb een samenstelling gemaakt die grotendeels gebaseerd is op onze Best Buy Guide, die je hier kan terugvinden. Gedetailleerde beschrijvingen over de onderdelen kan je daar vinden. ;)

Volgende zaken werden aangepast:

Een iets lichter, maar wel heel degelijk moederbord. Ik heb ook een GT610 grafische kaart toegevoegd. Kaarten van NVIDIA werken doorgaans wat beter met fotobewerkings-applicaties en het geeft je de mogelijkheid om meerdere monitoren aan te sluiten. Een Windows 8.1 licentie is ook inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee hoor van de SandForce SSD's, heb er hier een stuk of vijf die na een goede 2 jaar intensief gebruik nog vlotjes hun werk doen. ;) Ook is het prijskaartje erg netjes.

Wat betreft de GT620 heb je gelijk, die presteert wat sneller. Heb toch voor de GT610 gekozen omdat ik al 10% boven het opgestelde budget zat. Maar als je iets meer kan uitgeven, is een GT620 zeker een goede keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.