Ga naar inhoud

Nieuwe Game Pc


Brane

Aanbevolen berichten

Hoi ,

was al even aan het rondbrowsen op jullie toch wel uiterst interresante site , maar ik ben eigenlijk nog wat een pc leek als het tot samenstellen van computers komt , ken mijn onderdelen wel maar als het allemaal moet samenkomen .. en had stil zitten hopen of er iemand van jullie mij eventueel een pc zou kunnen samenstellen rond de €900 , dit alleen maar de tower..

Ik heb geen speciale vereisten , hij moet al wel klaar zijn om mee te beginnen.

Ik heb geen OS beschikbaar , misschien gaat daar mijn voorkeur naar Windows 7 uit , en had het liefst een thermaltake case! Dat is het zowat ;p

Ik heb gelezen dat jullie voorkeur uitgaat bij azerty , zij leveren toch ook in Belgie ?

Alvast bedankt !

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geen dat wij altijd eerst vragen is wat je met die pc wilt doen...

Ik ben er nu vanuit gegaan dat je erop gaat gamen, en dat je wel wat programma's draait die op de processor leunen.

Een beetje een all-round pc zegmaar!

Azerty levert zeker in België, ik bestel daar veel en het komt altijd goed aan!

Nu heb ik iets voor je samengesteld, dit is het eindresultaat.

Het is op de kop af 900 euro, inclusief Windows 7 Home Premium 64 bit in het Nederlands en ook nog assemblage.

Dus Azerty assembleert het systeem volledig, alleen de installatie van Windows moet dan nog gebeuren.

Dit kan Azerty ook doen, maar dit kost wel wat meer!

Ook moet je er rekening meehouden dat er nog 15 euro verzendingskosten bij komen.

Ook is de grafische kaart enorm slecht leverbaar, toevallig is deze juist op voorraad maar dit gaat niet lang duren.

De rede dat ik deze grafische kaart neem omdat die DirectX 11 ondersteunt, en hierdoor beter is voor de toekomst.

Ook je moederbord ondersteunt USB 3 en Sata 3, (deze zijn wel compatibel met USB 2 en Sata 2), kwestie van op de toekomst voorbereid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

bedankt voor het vlugge antwoord !!

Dat van die all-round pc was best wel juist , was van plan om misschien wat nieuwe games op hem te draaien , maar ik zie dat dat wel gaat lukken !

Nog een paar vraagjes ,

ik heb een slechte ervaring met towers die opengaan van voor in , dus zou het lukken met deze ? Thermaltake V9 Vj40001w2z Midt :: Azerty

Moet mijn voeding dan aangepast worden ?

En zou het interessant zijn om meerdere fans te installeren ? Zou echt niet willen dat iets overheated geraakt ofzo!

rest klinkt allemaal super , windows installeren zal zelf wel lukken I guess , niks tricky daar toch ?

bedankt !

-Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kast kan je ook gewoon nemen, moet je niks aan de rest veranderen.

Windows installeren, is gewoon zorgen dat de pc opstart vanaf de DVD-brander/lezer ipv de hardeschijf.

En dan start de installatie, niet echt iets moeilijk aan.

Een handleiding zoeken via Google, dan weet je ongeveer hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternate heeft een Belgische vestiging.

Die zijn in Aartselaar gevestigd.

Spijtig genoeg heb ik daar persoonlijk niet zo'n goede ervaring (zacht uitgedrukt).

Het is niet dat ze niet betrouwbaar zijn ofzo, of dat ze met je geld gaan lopen.

Maar volgens mij is hun technische afdeling niet goed georganiseerd.

Zo had ik een DOA moederbord/grafische kaart, ga je terug en zeggen ze doodleuk dat het aan de drivers ligt.

En daarna was het defect nog steeds aanwezig, zo ben ik dus 7 of 8 keer naar Alternate gegaan eer ze het door hadden.

Wel altijd goed geholpen, en ook wanneer de onderdelen vervangen werden, gevraagd of ik een voorkeur had voor iets anders.

Ook de laatste maanden lees ik dat de service van Alternate achteruit gaat (wat jammer is ,want vroeger was dit een van de beste).

Tones.be, Forcom.be en AIOS.be zijn winkels die ook online verkopen.

Alhoewel dit vele male duurder is als bij Azerty of 4Launch en dergelijke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg heb ik daar persoonlijk niet zo'n goede ervaring (zacht uitgedrukt).

Het is niet dat ze niet betrouwbaar zijn ofzo, of dat ze met je geld gaan lopen.

Maar volgens mij is hun technische afdeling niet goed georganiseerd.

Zo had ik een DOA moederbord/grafische kaart, ga je terug en zeggen ze doodleuk dat het aan de drivers ligt.

En daarna was het defect nog steeds aanwezig, zo ben ik dus 7 of 8 keer naar Alternate gegaan eer ze het door hadden.

Wel altijd goed geholpen, en ook wanneer de onderdelen vervangen werden, gevraagd of ik een voorkeur had voor iets anders.

Ook de laatste maanden lees ik dat de service van Alternate achteruit gaat (wat jammer is ,want vroeger was dit een van de beste).

Tones.be, Forcom.be en AIOS.be zijn winkels die ook online verkopen.

Alhoewel dit vele male duurder is als bij Azerty of 4Launch en dergelijke..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet heb voorgehad.

Onlangs een videokaart gekocht en bleek een slechte te zijn,terug gegaan en ik kreeg onmiddelijk een nieuwe zonder enig probleem.

Mijn ganse systeem komt trouwens van daar.

Maar ik denk dat je zulke voorvallen in elke shop kunt meemaken hoor.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.