Ga naar inhoud

Nieuwe Game Pc


Brane

Aanbevolen berichten

Hoi ,

was al even aan het rondbrowsen op jullie toch wel uiterst interresante site , maar ik ben eigenlijk nog wat een pc leek als het tot samenstellen van computers komt , ken mijn onderdelen wel maar als het allemaal moet samenkomen .. en had stil zitten hopen of er iemand van jullie mij eventueel een pc zou kunnen samenstellen rond de €900 , dit alleen maar de tower..

Ik heb geen speciale vereisten , hij moet al wel klaar zijn om mee te beginnen.

Ik heb geen OS beschikbaar , misschien gaat daar mijn voorkeur naar Windows 7 uit , en had het liefst een thermaltake case! Dat is het zowat ;p

Ik heb gelezen dat jullie voorkeur uitgaat bij azerty , zij leveren toch ook in Belgie ?

Alvast bedankt !

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geen dat wij altijd eerst vragen is wat je met die pc wilt doen...

Ik ben er nu vanuit gegaan dat je erop gaat gamen, en dat je wel wat programma's draait die op de processor leunen.

Een beetje een all-round pc zegmaar!

Azerty levert zeker in België, ik bestel daar veel en het komt altijd goed aan!

Nu heb ik iets voor je samengesteld, dit is het eindresultaat.

Het is op de kop af 900 euro, inclusief Windows 7 Home Premium 64 bit in het Nederlands en ook nog assemblage.

Dus Azerty assembleert het systeem volledig, alleen de installatie van Windows moet dan nog gebeuren.

Dit kan Azerty ook doen, maar dit kost wel wat meer!

Ook moet je er rekening meehouden dat er nog 15 euro verzendingskosten bij komen.

Ook is de grafische kaart enorm slecht leverbaar, toevallig is deze juist op voorraad maar dit gaat niet lang duren.

De rede dat ik deze grafische kaart neem omdat die DirectX 11 ondersteunt, en hierdoor beter is voor de toekomst.

Ook je moederbord ondersteunt USB 3 en Sata 3, (deze zijn wel compatibel met USB 2 en Sata 2), kwestie van op de toekomst voorbereid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

bedankt voor het vlugge antwoord !!