Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wat jij hebt gekozen is een multimedia systeem.

Je kan daar perfect op gamen maar er zitten nogal veel onnodige zaken op.

Bijvoorbeeld de Blu-ray speler, heb je die echt nodig?

Dat is 85 euro uitgespaard, de kaartlezer en de speakerset heb je die nodig?

Je kan gaan voor een goedkopere set, tenzij jij echt perse zo'n installatie wilt.

Dat geld dat je uitspaart kan je dan uitgeven aan een AMD Phenom II 940, dat is de grote broer van die gene die in dat systeem van Tweakers.net zit.

Daarmee ga je betere prestaties halen, en misschien ineens een HD4870 erin zetten, ik denk dat dat juist gaat gaan.

Dan kom je ook ongeveer rond de 1000 euro.

Ik zal zo snel mogelijk eens een leuk systeempje samenstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, 1066 euro bij azerty.nl, ik weet het iets erboven.

Is dat erg? Anders doe ik een paar dingen goedkoper.

phenom.jpg

Dit systeem heeft toetsebord, speakerset etc erbij, behalve die kaartlezer, die vind ik niet...

Het is wel beduidend sneller dan dat van Tweakers, en je hebt een 22" scherm, terwijl zij daar een 24", is dat een probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA IV is dan ook eerder een uitzondering, ik bedoel die game is gewoon heel slecht geport.

Over twee jaar zal je denk ik nog wel goed kunnen spelen, op medium ofzo maar met een HD4870 is het beter hoor.

Die zijn echt een stuk sneller, wij weten natuurlijk ook niet hoe de markt van games en grafische kaarten gaat lopen.

Het is meer gokken, maar ik DENK dat je met een HD4870 in de toekomst beter af bent, ook al is die nu 70euro duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.