Ga naar inhoud

nieuwe pc 600-800 euro


Aanbevolen berichten

Hey, ik ben op zoek naar een nieuwe pc waarmee ik af en toe vlot een game kan spelen (BFBC 3) (COD MW3).

ik hoop dat iemand me kan helpen met het samenstellen van een pc, alvast bedankt ;-)

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? alledaags gebruik en gamen.
  2. Wat is mijn budget ? 600-800 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? maakt niet uit, ik denk dat een samenstelling beter gaat uitkomen.
  4. Ga ik overklokken ? ik zou niet weten hoe dit moet, dus hier hoef je geen rekening mee te houden.
  5. Ga ik later upgraden ? misschien
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? dit is niet echt nodig.
  7. Ga ik zelf assembleren ? nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? nee
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? – scherm en toetsenbord, (ik weet nu niet veel van zelf samengestelde pc’s) zitten hier al boxen ingebouwd in de pc? Zo ja, heb ik geen externe boxen nodig.
  12. Heb ik specifieke wensen ? hij moet een game vlot laten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb wat geprobeerd samen te stellen:

azerty

dit zou het misschien kunnen draaien. ik weet niet zeker of dit het kan draaien aangezien ik geen requirements weet van het spel dus ging ik uit van dirt 3.

zou iemand even kunnen controleren? want ik heb het idee dat ik wat vergeet.

---------- Post toegevoegd om 15:42 ---------- Vorige post was om 15:38 ----------

ik weet het al, er moet nog een brander bij:

azerty

met deze er bij ga je iets over je budget,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.