Ga naar inhoud

nieuwe pc kopen


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen wel nu heb ik zien staan in het blaadje van den aldi een medion pc md8348

nu is mijn vraag zou deze pc een goede aankoop zijn aub geef me een beetje raad

dank bij voorbaat?

ps mijn budget is 500 euro

aangepast door senne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou je met die pc van de aldi willen doen?

Als instap-pc is deze goed. Wil je er wat meer mee doen dan kan je beter een andere pc nemen. Ik dacht dat die medion een processor gebruikt die reeds 1 jaar oud is.(wat niet altijd slecht hoeft te zijn hoor)

Voor 500 euro kan wel iets beters in elkaar worden gestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunt u me een pc voorstellen mijn vriendin geeft les in foto bewerking foto shop enz en onze pc word heel traag

---------- Post toegevoegd om 21:12 ---------- Vorige post was om 21:09 ----------

kunt u mijn een pc voorstellen ?

mijn vriendin geeft les in foto bewerking enz fotoshop

onze pc wordt hééél traag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar wenst u zelf deze pc voor te gebruiken? ook voor fotoshop? of voor andere dingen?

Als wij precies weten waar u het voor wilt gebruiken dan kunnen wij de pc goed op u afstemmen.

De pc van de aldi ziet eruit alsof die uit het magazijn over is van 2 jaar geleden, deze zou ik zelf mooi links laten liggen iniedergeval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dit lijstje?

Budget: 500 euro

Gebruik: Office/internet + Photoshop/fotobewerking

Accessoires: Geen, enkel de pc op zich (zoals mijn ouders zouden zeggen: Alleen die bak)

Het volgende zou ik nog wel willen weten want dat gaat een groot verschil maken op 500 euro:

Heb je een besturingssysteem nodig? Windows 7 dus?

Ik zal snel eens iets samenstellen voor 500 euro met en zonder besturingssysteem. Dit gaat wel snel zijn aangezien ik niet veel pauze heb (examens).

Oke samenstelling 1 (met W7):

- Processor: De AMD X3 440 bied 3 cores aan die tegen een kloksnelheid van 3GHz werken. Deze zal er voor zorgen dat je vrouw een enorme vooruitgang zal merken in de snelheid.

- Koeler: De koeler op de processor is die bij de processor bij geleverd word. Dit om geld uit te sparen en omdat die van AMD zeer goed is.

- Geheugen: We nemen 2 latjes van 1 GB DDR 1333MHz geheugen. Gewoon goedkoop gehouden vanwege het budget. LET WEL OP, als je de computer zou willen versnellen dan is een extra 2 GB het eerste wat je zou moeten bijsteken.

- Voeding: Zeer stille voeding die een zeer stabiele stroom weet te leveren. 300Watt is ook voldoende voor dit systeem.

- Behuizing: Simpele behuizing tegen een zeer lage prijs.

- Hardeschijf: De beste van het moment, en deze staat bij azerty ook nog eens HEEL laag geprijsd. Opslagplaats zul je nooit te veel hebben dus kunnen we even goed de 1TB nemen.

- Driver: De beste van het moment. De kostprijs tov de rest is te klein om deze niet te nemen.

- Besturingssysteem: Gewoon Windows 7.

Samenstelling 2 (Zonder W7):

Ik ga enkel de dingen bespreken die verandert zijn.

- Processor: We hebben een 4-core genomen met een snelheid van 3.2GHz. Deze is weer sneller dan de X3.

- Geheugen: Zoals ik hier boven al zei is een upgrade naar 4GB het eerste wat je zou moeten doen, en dat is hier dan ook gebeurd.

Ik denk dat ik niets vergeten ben...

Op alle twee de samenstellingen krijgt u ook 5 euro korting (op de behuizing).

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dit zeer prachtig dat je dit wilde doen voor mij maar ik ben niet iemand die hem samen stelt maar zal dan eens uitkijken en vragen of ze dit kunnen samenstellen voor die prijs zeker heel erg bedankt !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.