Ga naar inhoud

nieuwe pc kopen,


Aanbevolen berichten

hallo ik wilde graag een nieuwe pc willen kopen, maar weet niet zo goed

welke ik heb wel een voorkeur naar een acer aspire one dit zijn de specificatie's die ik op een site heb gevonden hier onder weer gegeven in tekst bestand maar ik weet niet of het voldoende is voor de dingen wat ik graag zou willen doen er op dat ik

namelijk het volgende: msn muziek downloaden muziek via media player beluisteren pc graag snel opstarten filmpjes bekijken overdrachten van bestanden snel kunnen doen graag veel te gelijk. zou er graag 250 a 500 euro voor uit willen geven.

acer aspire.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen schrik hebt van online kopen dan kun je daar veel geld mee uitsparen. superjona bedoeld ook Alternate ipv azerty.

Wat we willen zeggen is dat Acer een slechte service heeft en zeer veel winst probeert te maken door oude hardware nieuw te doen lijken. Meestal heb je een gelijkaardig systeem voor slechts 60% van de prijs van Acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.