Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe Notebook


Aanbevolen berichten

Hallo, misschien is het fout gepost maar ik wil een andere notebook kopen. Zou ik de mijne houden. Of zak ik deze kopen.

De mijne: EASYNOTE R4355 - PB17B00105 - EasyNote R4 series - platform_rhea_dc - Notebook

Die ik wil kopen:HP Pavilion DV6750EB TL60 250GB 3072MB 15.4 Inch VHP :: Tones.be

En ik wil ook de reden a.u.b.(niet omdat het Windows Vista is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er zaken die je met je laptop zou willen doen & die je niet kan met jouw laptop?

Zo ja; nieuwe kopen.

Zo neen; de jouwe houden

(en niet die HP kopen, die is vrij duur. je bent met een dell inspiron 1525 een stuk goedkoper uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel meer geheugen en een snellere laptop. deze is zo traag. Als hij afsluit duurt het al 2 minuten die normaal 20 sec. moet nemen. En zeker geen virus ofzo. Heb al alles gedaan. En die Dell Inspiron is het hetzelfde zoals die HP met bleutooth,geintegreerde webcam enzo? En welk merk is Beter dan HP. Dell en Packard Bell al zeker. Maar is er nog een goeie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nu PackardBell beter te zetten dan HP... HP hun laptops zijn ook echt goede toestellen hoor. Dat zal ongeveer gelijkwaardig zijn. Verder heb je nog Lenovo, MSI, Sony, Asus (maar daarvan is de garantieafhandeling slecht). Blijf gewoon weg bij Acer, dat bespaart je al veel miserie.

Dell staat daar boven (niet omdat hun toestellen beter zijn) omdat hun service een stuk beter is dan beide andere.

Als je voorbeeld de Dell Inspiron™ 1525 (N0452511) koopt, dan heb je qua specificaties hetvolgende;

T5550 CPU (1.83 mhz, 667 mhz, 2MB cache)

3 gig ram

250 gig harde schijf

2MP webcam

optie bleutooth module selecteren

optie dell wireless 1490 adapter selecteren

Vista Home Premium

4 jaar garantie + herstelling aan huis indien nodig (dus een Dell technieker komt het bij jou thuis oplossen ipv dat jij je laptop moet gaan opsturen)

Kortingsbon 22R2GW7Q34JTBG toepassen (dan krijg je 10% korting bovenop de standaard 7% korting. Je kan dus ook de accessoires zoals een USBstick direct meebestellen aan -17%, dan betaal je geloof ik nog 8€ voor een usbstick van 1 gigabyte...)

Je hebt bovenstaande systeem dan voor 820€ op je deurmat liggen (dus 80€ goedkoper), maar je hebt wel 4 jaar premium garantie en en snellere processor.

Wat aan die inspiron wel slechter is is de grafische kaart, maar als je geen games speelt ga je dat nooit merken. Doe je dat wel, dan moet je bij een andere serie van dell gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mijn grafische kaart slecht. Want als ik een spel speel, of gekocht of online van Spele.be - De leukste spelletjes site van Belgie! gaat het slecht. Bv: als ik online speel en probeer te springen. Komt hij over 10 seconden pas terug op de grond. Als ik een gewoon gekocht spel. Is het het zelfde probleem. Maar is de mijne beter of van Dell?

P.S.: Ik heb ook gehoord dat Fujitsu Siemens ook een goed merk is. Is dat waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fujitsu Siemens is degelijk (ik heb zelf een, en die is al serieus mishandeld & werkt nog steeds perfect). Het enige nadeel dat je daarbij hebt is dat hun verflagen nu eens op niets trekken. De plaats waar mijn handen op het toestel zelf liggen is bevoorbeeld de verf gewoon weggesleten (terwijl ik er op let om nooit armbandjes aan te houden als ik de laptop gebruik)

Spelletjes zoals die van spelen.be zijn 2D spelletjes, dus daar gaat geen enkele recente laptop last mee hebben, zo zwaar zijn die echt niet.

Een geheugenkaartlezer zit er dacht ik niet in in die inspiron's, maar aangezien die dingetjes maar een euro of 15 meer kosten & niets wege kan je gewoon een losse kopen & in je laptoptas steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt maar ik ga er 1 kopen bij dell.be. En daar moet je natuurlijk meer betalen als je de cumputer aanpast. Nou ik ging bij aanpassen en wilde daar een 15-in-1 geheugenkaartlezer kopen + bleutooth. Maar het probleem is dat ik niet weet of dit intern of extern.(m.a.w. ingebouwd in de pc of met een USB?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.