Ga naar inhoud

prijsschatting + info


bpatje

Aanbevolen berichten

Mits dit hier aankoop/verkoop sectie is had ik graag eerst een prijsschatting geweten voor verkoop van deze twee systemen, alvorens tot verkoop over te gaan, wil er nu al bij zeggen dat er geen aparte onderdelen worden verkocht.

Laptop XXODD M570B

24juli 06

Pentium M 780 2.26ghz

100 gb 7200rpm

17" tft clearview 1920x1200

Nvidia 7900 gtx 256mb

audio azalia High def; met 8 virtuele kanalen

2 gig ddr2 ram

dvd dual layer 8x

4 in 1 cardreader

bleutooth

touchpad scrollfunctie

1.3 megapixel webcam

3 jaar pick/up return garantie

Desktop:

Antec Ninehundred case

Gigabyte GA-650SLI S775

Intel E6850 3.0ghz 1333FSB

2x Seagate 320gb s-ata300

OCZ 4gb kit DDR2 Reaper pc6400

Termaltake toughpower 750watt

Gigabyte 8800Ultra

Tft Samsung Syncmaster 225BW 22inch

Creative X-FI extreme music

BOSE Companion 3 series 2.1 speakers

MX1000 lazermuis

Vista Ultimate64bit

Ik wens die beidde systemen te verkopen en me een Dell xps 1730 of iets in die richting dan aan te schaffen, eventueel een ruil met een high end laptop is ook te bespreken maar dan wel in de richting van bijv de xps1730 of van xxodd etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop zou ik maximaal een 7à750€ schatten (cpu die er in zit is "vrij" zwak tov wat er momenteel in laptops geplaatst wordt)

De desktop zit je nieuw momenteel aan rond de 1700€ (ik weet dat als je met reaper geheugen begint dat je duurder uitkomt, maar daar betaalt niemand in 2dehands voor. Reden lijkt me vrij duidelijk: overklokkers die persé reaper geheugen willen zullen enkel naar dat geheugen op zoek zijn & moeten er de rest niet bij; anderen die een complete pc zoeken hebben er geen nut aan dat er reaper geheugen in zit, want dat presteert niet beter dan het standaard 800mhz cheapass geheugen van 30€ per gig. Dit geldt ook voor je voeding; wat er in zit maakt op zich niets uit, of dat nu een dikke 750w'er of een 400w'er is, zelfde met het moederbord). Daar zou ik op een 1100€ tweedehands richten.

Samen zit de Dell XPS 1730 (start op 2000€) er waarschijnlijk wel in, dus het is een realistisch plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor Uw antwoord.

Ik ga wel zien hoe ik eruit geraak, het is in mijn geval niet dringend, want zowel laptop en desktop kunnen huidige games zeer vlot aan.

Desondanks mogen geintresseerden mij wel contakteren, hetzij voor aankoop/ruilvoorstel.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.