Ga naar inhoud

zou deze monitor geschikt zijn voor games


Gast blokfluit

Aanbevolen berichten

Gast blokfluit

uhmm.. hallo daar

ik ga een nieuwe computer kopen om een beetje op te gamen en zat te denken dat ik daar ook wel een nieuw beelscherm bij kan doen. nou heb ik een heel mooie gevonden die ik graag zou willen. maar ik wil wel even weten wat julie (die er wel een stuk meer van weten dan ik) ervan vinden. dit is hem Acer G245HABID prijzen - LCD / TFT monitoren op VERGELIJK.NL

ik ga hem vooral gebruiken voor films en games dus hoop dat hij goed is.

verder wilde ik weten of ik 1 of 2 schermen zou moeten kopen voor gamen. ik hoop 1 want veel geld heb ik nu niet meer xD

hopelijk willen jullie even kijken en zeggen wat jullie van dit scherm vinden.

geef gerust je mening want ik wil graag weten wat jullie vinden.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast blokfluit

dus u zegt dat ik hem wel kan kopen.

en wat vind u zou een scherm genoeg zijn voor het gamen of kan ik beter naar 2 of 3 gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik 1 scherm meer dan voldoende.;-)

Meerdere schermen heeft voor mij enkel zin als je multitasking doet maar voor een game zou ik het niet doen.

Mischien dat er andere zijn die daar een andere mening over hebben dus even afwachten op meer reactie's op dit topic zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind twee schermen vooral handig als je twee dingen tegelijk doet. Een dual-opstellening voor gamen zou ik zowieso niet nemen, omdat er dan in alle shooter spellen de crosshair exact in het midden staat, en dus ook exact tussen de twee schermen. Een driedubbele opstelling is natuurlijk ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast blokfluit

tja

3 schermen vind ik wel heel veel. dat ga ik denk ik niet doen, dan neem ik er maar gewoon 1.

wel bedankt dat jullie even wilde helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.