Ga naar inhoud

Hulp bij koppen - Koppen verdwijnen bij heropenen document???


vandenboschjoeri

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Wie kan mij helpen:

Voor mijn eindwerk moet de instellingen van Kop 1 , Kop 2, Kop 3 en Kop 4 op pagina 4 voldoen aan volgende instellingen:

Kop 1 :

Lettertype: 16 pt, Vet, Klein kapitaal, Afspatiëren op 16 pt, Inspringing:

Links: 0 cm

Verkeerd-om: 1,8 cm, Afstand

Na: 6 pt, Pagina-einde ervoor, Niveau 1

Tabstops: 1,8 cm, Tab weergeven, Meerdere niveaus + Niveau: 1 + Nummeringstijl: 1, 2, 3, … + Beginnen bij: 1 + Uitlijning: Links + Uitgelijnd op: 0 cm + Tab na: 1,8 cm + Inspringen op: 1,8 cm, Stijl: Weergeven in de galerie Stijlen

Op basis van: Standaard

Volgende stijl: Standaard

Kop 2:

Lettertype: 12 pt, Vet, Inspringing:

Links: 0 cm

Verkeerd-om: 1,8 cm, Afstand

Voor: 18 pt, Bij volgende alinea houden, Niveau 2

Tabstops: 1,8 cm, Tab weergeven, Meerdere niveaus + Niveau: 2 + Nummeringstijl: 1, 2, 3, … + Beginnen bij: 1 + Uitlijning: Links + Uitgelijnd op: 0 cm + Tab na: 1,8 cm + Inspringen op: 1,8 cm, Stijl: Weergeven in de galerie Stijlen

Op basis van: Standaard

Volgende stijl: Standaard

Kop 3:

Lettertype: Vet, Inspringing:

Links: 0 cm

Verkeerd-om: 1,8 cm, Afstand

Voor: 12 pt, Bij volgende alinea houden, Niveau 3

Tabstops: 1,8 cm, Tab weergeven, Meerdere niveaus + Niveau: 3 + Nummeringstijl: 1, 2, 3, … + Beginnen bij: 1 + Uitlijning: Links + Uitgelijnd op: 0 cm + Tab na: 1,8 cm + Inspringen op: 1,8 cm, Stijl: Weergeven in de galerie Stijlen

Op basis van: Standaard

Volgende stijl: Standaard

Kop 4:

Inspringing:

Links: 0 cm

Verkeerd-om: 1,8 cm, Afstand

Voor: 12 pt, Bij volgende alinea houden, Niveau 4

Tabstops: 1,8 cm, Tab weergeven, Meerdere niveaus + Niveau: 4 + Nummeringstijl: 1, 2, 3, … + Beginnen bij: 1 + Uitlijning: Links + Uitgelijnd op: 0 cm + Tab na: 1,8 cm + Inspringen op: 1,8 cm, Stijl: Weergeven in de galerie Stijlen

Op basis van: Standaard

Volgende stijl: Standaard

Wanneer ik alles netjes heb ingesteld, het document save en naderhand terug open is de kopopmaak steeds verdwenen. Wie kan me helpen??? Alvast bedankt!!!

https://www.dropbox.com/s/p7fcjwof4poyr5o/Eindwerk%20Joeri%20Van%20den%20Bosch%20Koppen%20Opmaak.docx

Office Versie: Microsoft Office Professional Plus 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.