Ga naar inhoud

Probleem bij sluiten Word


Kiara1234

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met 2 volgende problemen:

- Als ik een bestaand bestand van Word, PowerPoint,... open om het te bekijken (en er geen aanpassingen in wil doen) krijg ik elke keer opnieuw een melding als ik het bestand wil sluiten. Hij geeft dan aan dat het bestand al in gebruik is door een andere gebruiker, terwijl er helemaal geen andere gebruiker is op deze computer.. Hij opent dan ook onmiddellijk de plaats aan waar hij het bestand wil opslagen. Hoe doe je dit weg? Heb bang dat ik zo bestanden zal verliezen.. (dit is nog maar zo'n 2 maand, eerder dit hij dit helemaal niet)

- Ook als ik een PDF-bestand wil verwijderen geeft hij ook elke keer een melding dat dit niet gaat omdat dit document nog geopend is.. Terwijl ik er 100% zeker van ben dat dit niet zo is.

Info: ik werk momenteel met Windows 8 (niet zo blij van) dus misschien heeft dit er mee te maken?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.