Ga naar inhoud

problemen met invoegen sectie einde in word 2010


juliaan

Aanbevolen berichten

Als ik in mijn huidig document een eindmarkering invoeg: sectie-einde, optie "doorlopend", verspringt de tekst automatisch naar een nieuwe pagina. Normaal zou de tekst op dezelfde pagina moeten doorlopen, maar in dit document verspringt hij dan steeds naar een nieuwe pagina. Hoe dit verhelpen?:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ juliaan,

Probeer het volgende: klik de knop Eindemarkeringen onder het tabblad Pagina-indeling in het Lint, kies de optie Doorlopend.

(update) Voeg een Sectie-einde in en begin u een nieuwe sectie op dezelfde pagina.

aangepast door iEscape
update
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tips, maar dit heb ik reeds geprobeerd. De software lijkt dat commando te pakken, want hij vermeldt dit ook onder 'verborgen opmaaksymbolen". Toch springt hij over naar de volgende pagina, ook al staat de cursor bovenaan na de eerste zin. Heb het document nu geopend op een andere pc en zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sectie-einde/ doorlopend heb ik ingebracht. Eens ik dat doe verspringt hij en kan ik niet op dezelfde pag. een nieuwe sectie beginnen. Inmiddels blijkt dat als ik de voetnoten verwijder, het probleem zich oplost. Maar met voetnoten in de tekst lukt het mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ juliaan,

Voetnoten staan enkel onderaan de pagina. Bij instellingen voetnoten kan ik kiezen voetnoten onderaan pagina of einde tekst. staat ingesteld op onderaan.

Plaats de voetnoten aan het einde van het document.

Wellicht is dan het probleem met Sectie einde (doorlopend) opgelost :dontknow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.