Ga naar inhoud

Problemen met nummering koppen


aldo94

Aanbevolen berichten

Op het scherm krijg ik echter enkel een zwart hok te zien waar de nummering van de kop hoort te staan. Ik kan dit zwart hok niet verwijderen.

Ik gebruik Word 2013 en zie nergens een zwart hok.

Kan je van het probleem een printscreen maken en in je volgend bericht plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het document dat je als bijlage gestuurd hebt in bericht 1 zijn niet alle koppen genummerd en nergens een zwart hok aanwezig.

Dat stuk tekst wat je laat zien in bericht 3 is blijkbaar niet aanwezig in het eerste document.

Onderstaande zie ik in Word 2013.

En voorlopig weet ik helaas niet wat bij jouw het probleem is, maar andere leden hebben er toch misschien een oplossing voor.

post-23245-1417705756,8346_thumb.jpg

post-23245-1417705756,8543_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tweede printscreen bijgevoegd. In Word 2010 zie ik op mijn scherm i.p.v. de nummering bij de kop enkel een zwart vak. In het archief van PC-forum is iemand die ook hetzelfde probleem had maar ik kan deze oplossing niet consulteren. Ik kan geen document afprinten waardoor ik niet kan zien of de kop effectief genummerd wordt afgedrukt. Een tweede printscreen van een dergelijke kop in Word 2010 heb ik geüpload.

tweede printscreen probleem.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.