Ga naar inhoud

Excel


Beolei

Aanbevolen berichten

Plots gebeurt er iets bizars met Windows Office Excel:

in een bestaande tabel voer ik cijfers/getallen in. Vooraf is bepaald dat elk getal tot drie cijfers na de komma heeft;

Plots verandert meneer/madam Excel eigenhandig het ingevoerde getal en laat de komma weg. zo wordt '13.528' plots '13528'. Heel vervelend als ge met berekingen zit.

Dan moet ik handmatig de cel aanpassen in "getal", aanpassen in "tot drie cijfers na de komma", dan versprint deze cel automatisch in 'aangepast' met een getal zonder komma en moet ik handmatig opnieuw instellen in 'Getal', opnieuw aangeven drie cijfers na de komma en kan ik weer beginnen aan de volgende cel. Het idiote is dat dit niet bij elke cel gebeurt maar zo te zien eerder lukraak, alsof Excel er een spelletje van het maken is.

Al even vervelend is dat wanneer ik deze cellen/deze tabel kopieer naar een ander bestand (in Excel) het spelleke opnieuw begint.

'k Word er crazy van.

Beolei:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.