Ga naar inhoud

Excel drop down lijst: waarden zijn te lang en kunnen niet helemaal worden gelezen


zozo

Aanbevolen berichten

indien ik op de dropdown klik, verschijnen alle gewenste waarden. MAAR

de hele zin staat er niet helemaal tot het einde op omdat die te lang is.

Alle info erin is noodzakelijk en reeds afgekort, dus mijn vraag:

kan het overzicht van alle lijstwaarden in de dropdown worden vergroot (dus de breedte, die zichtbaar wordt van zodra je op de dropdown klikt)

Alvast hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt ivm zinnen.

ik zou deze drop down willen gebruiken voor tijdsregistratie van projectmedewerkers, die meewerken aan meerdere projecten. De projecten bestaan uit fases, taken, subtaken en minitaken, die ik met tekst.samenvoegen heb geconsolideerd tot project-fase-taak-subtaak-minitaak. Maar nu zijn soms de minitaken niet zichtbaar.

Bestaat er zoiets dat ik die opsplits? ik bedoel vb een dropdown met fasen-taken. Van zodra die specifieke fasen-taak werd geselecteerd, dat er dan in de volgende cel automatisch de bijbehorende dropdown verschijnt met de mogelijke subtaken-minitaken. Nogmaals dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.