Ga naar inhoud

Indien ja of nee ingevoerde tekst naar andere cel


Nonnietang

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even een vraagje hoe ik bepaalde tekst naar een andere cel krijg indien men via de dropdown ja of nee heeft gekozen.

Voorbeeld:

In rij 1 van kolom A wordt een vraag gesteld waarop ze een antwoord geven in kolom B. in kolom C kan men via een dropdown kiezen voor ja of nee.

Nu wil ik dat zodra men kiest voor ja of nee, dat de tekst die in kolom b is ingevoerd te zien is op een volgend blad zodat men, na het beantwoorden van alle vragen een overzicht heeft van alle ja en nee's.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonnietang,

Dit voorbeeld en de vraag komen niet overeen met de oorspronkelijke vraag. "zie #1"

In deze vraag wil je een keuze maken in M3, en in het veld eronder....dus M4 moet dan een opmerking komen. Maar in M4 staat ook een dropdown menu.

Als je het zelf nog snapt......kom dan maar eens met een betere uitleg.

bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonnietang,

Correctie laatste bericht:

Je eerste lijst had je iets korter moeten maken, dan had ik eerder gezien dat er nog twee actie lijsten onder staan:dong::dong:

Vraagje:

De getallen 0, 1 en 2 hebben die een functie? ik zou die willen gebruiken voor de lijsten "manager" en "chef kok"

Een andere optie is met VBA, maar dat is niet mijn ding.

bucky

.

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de onduidelijkheid, ik ben niet zo bekend op een forum en het plaatsen van berichten...

Ja die cellen hebben ook een functie, het hele document is behoorlijk doorgelinkt met het uiteindelijke doel een percentage dat moet voldoen aan een bepaald minimum en met daaruit een actielijst om zichzelf te verbeteren. Ik hoop dat dit niet weer te onduidelijk klinkt.

Ik denk dat het idd via VBA moet, maar hoe exact weet ik ook niet... :-(

Mvg,

Manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.