Ga naar inhoud

activatiecode bol.com voor Office 2013 en toch ontvangen/verzondern emails gewist???


olaf de wit

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen.

Deze topic heb ik een paar uur geleden geplaatst op Microsoft Community onder de titel : heb activatiecode gekocht bij bol.com voor Office 2013 - alle vorige ontvangen en verstuurde emails gewist + kan geen emails meer ontvangen/verzenden ??

Ik had een tijdje geleden office 2013 geinstalleerd op een gloednieuw windows 8.1 systeem. De vervaldag van de probeerversie was vandaag (27-06-2014)

Op 23-06-2014 had ik besloten de productcode voor de volledige versie te kopen, maar microsoft linkte naar mijn paypal account om me daar te dwingen de Paypal account te koppelen aan een creditcard :thumpdown: (die ik niet heb of wil hebben, trouwens), dus had ik besloten de code te kopen via bol.com, en die bestelling werd de dag erna op mijn adres afgeleverd. :top: Ik heb deze code ingegeven in mijn microsoft account om het product te activeren. Wat volgens de Microsoft account ook gebeurd is op 25-06-2014.

Toch zit ik vandaag op de vervaldag aan te kijken op een leeg scherm in Outlook 2013, alle vorige ontvangen en verstuurde emails zijn gewist. :hmmmm2: Ik heb ook uitgetest dat ik via dezelfde email account nog emails kan ontvangen omdat dit email adres nog op een oude gemeenschappelijke pc (op windows XP draaiend) stond. Ik heb op die PC ook simultaan al dezelfde emails ontvangen die ik in de probeerversie-periode op mijn eigen systeem ontving. Bovendien heb ik ook uitgetest of ik emails kon ontvangen op mijn pc door mij snel in te schrijven voor allerlei onzinnige nieuwsbrieven. En wat blijkt ? Op mijn eigen windows 8.1 systeem ontvang ik dus effectief NIETS en op de XP pc ontvang ik ze zonder probleem ALLEMAAL !

Ik begrijp hier helemaal niets van ! Ik heb een productcode gekocht om een officiële versie te registreren en die eigenlijk niet werkt voor mijn pc (d.w.z. voor outlook, ik heb nog een document aangepast in Word 2013 wat wel ging, raar maar waar) En dat à rato van 89 euro die zgn. office heeft geactiveerd maar nu ben ik toch verplicht mijn emails te checken via een oudere XP PC ??? :mad:

Wat voor een boerenbedrog is me dat ?? Wie kan mij hiermee helpen aub ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je eens de link naar bol.com in je volgende bericht plaatsen zodat we juist weten wat je gekocht hebt.

Indien de code ingegeven is via je Microsoft account kan je dat daar controleren.

Is de test versie dezelfde is als de nu aangekochte versie ?

Misschien is Outlook nog niet geactiveerd of maakt het geen deel uit van je aangekochte code, maar als je bovenstaande kan doorgeven zal het wel snel duidelijk worden.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat concreet om Microsoft Office 365 Home Premium - Nederlands / 32-bit/64-bit / 1 Licentie / 1 Jaar / Eurozone Medialess - 89 euro

Op mijn microsoft office account staat onder installatiegegevens: Geïnstalleerd voor Office voor Windows 8.1 (logisch, want daar heb ik ook de code ingevoerd) Onder de datum waarop ik de code heb ingevoerd,woensdag 25 juni 2014, staat zelfs een blauwe link met "installatie deactiveren" vermeld, die dus alleen dient om te desactiveren, (die ik ook nooit heb aangeklikt) dus ga ik ervan uit dat het wel degelijk geïnstalleerd is ! Verder heb ik dit op geen enkel ander apparaat geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp er niets meer van. Ik heb daarstraks in Outlook 2013 (vreemd genoeg) WEL een bericht gekregen om mijn PCHelpForum Account te bevestigen, wat ik ook gedaan heb, en nu ik terug ga kijken in Outlook 2013, is die email verdwenen en krijg ik bericht dat je gereageerd hebt op mijn probleem ? Wat wil dat nu weer zeggen ? Gaat nu elke email die ik de vorige keer gekregen heb verdwijnen uit mijn email account ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
afbeelding aangepast omdat e-mailadres aanwezig was

- - - Updated - - -

Ik heb in de office account (waarvan schermafbeelding gemaakt) niks abnormaals gezien. Op de jpg afbeelding kan je niet zien dat er staat: Verbonden Services: OneDrive van , maar het staat er wel ! (waarom dat de afbeelding dit niet toont weet ik niet - ik heb printscreen gebruikt, gekopieerd in Faststone Image Viewer en daar bijgesneden en opgeslagen)

post-49446-1417705819,8279_thumb.jpg

aangepast door clarkie
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.